۰ نفر
۱۷ آذر ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۳

«فردا با سیاوش جلسه می‌گذارم و از او می‌خواهم که از سعید خانی عذرخواهی کند. » امیر قلعه نویی پس از پیروزی دو بر صفر ابومسلم این جمله را درپاسخ به واکنش ناشایست سیاوش اکبرپور در برخورد با سعید خانی کاپیتان ابومسلم به زبان آورد.

قلعه نویی در این باره گفت:« از سیاوش خواسته ام که فردا به دفتر باشگاه بیاید در این جلسه او را وادار می‌کنم تا از سعید خانی عذرخواهی کند. اصلا این برخوردها در شان وبچه ها نیست و نباید اینگونه با هم برخورد کنند. من از این کار سیاوش ناراحتم. اگر متوجه شوم که او واقعا در این ماجرا مقصر بوده است، و عمدا این درگیری را به وجود آورده باشگاه با سیاوش  برخورد می کند. من از اتفاقی که افتاده ، هرچند کوچک ، شرمسارم.»

سیاوش اکبرپور در پایان مسابقه با سعید خانی درگیری لفظی پیدا کرد. خانی پس از این اتفاق به سراغ قلعه‌نویی سرمربی استقلال رفت و گفت، بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید بزرگ باشند و نباید اینگونه بی حرمتی کنند. قلعه نویی همان جا  به خانی قول داد به این ماجرا رسیدگی کند به همین دلیل هم بود که ماجرا را در کنفرانس مطبوعاتی تشریح کرد.

سرمربی استقلال که حالا تیمش برای اولین بار پس از نزدیک به سه سال حتی به طور موقت به صدر جدول رسیده درباره بازی با ابومسلم گفت:« این یکی از بهترین بازی‌های ما در لیگ برتر بود، البته نباید از بازی خوب ابومسلم غافل شویم. آنها فشار زیادی آوردند. به خوبی تیم ابومسلم را آنالیز کرده و به نقاط ضعف این تیم آگاهی داشتیم. میثم بائو و سعید خانی دو بازیکن کلیدی این تیم هستند که توانستیم آنها را به خوبی مهار کنیم.»

قلعه‌نویی درباره مذاکره با عرفان اولروم پیش از بازی با ابومسلم عنوان کرد:« به این بازیکن نیازی نداریم و او را نمی‌خواهیم. »

قلعه نویی در خصوص حضور حجازی و امیر پیروانی در ابومسلم گفت: « حجازی بازیکن بزرگی بوده و یکی از مربیان خوب ما است. او فقط متعلق به استقلال نیست و به فوتبال ایران تعلق دارد. حضور این دو نفر را در ابومسلم به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم ابومسلم با آنها روند رو به رشد خود را ادامه دهد. من با حجازی هیچ اختلافی ندارم و به این پیشکسوت بزرگ احترام می گذارم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =