تهیه ماسک‌های P۲ برای کارمندان وظیفه همه سازمان‌های دولتی است

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان گفت: با توجه به آلودگی شدید هوا در اصفهان، هر سازمانی موظف شد، برای کارمندان خود از ماسک‌های p۲ استفاده کند که این اقدام صورت نگرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صفاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه مرکز بهداشت استان اصفهان به هنگام وقوع آلودگی هوا، اطلاع رسانی است و در همین حوزه توصیه های بهداشتی خود را به تمامی ارگان ها و همچنین با زیر نویسی در تلگرام و کانال های خبری و صدا و سیما انجام داده ایم.

وی بیان داشت: به آموزش و پرورش و سازمان ورزش جوانان توصیه شد که در این روزها از ورزش دانش آموزان و افراد در فضای آزاد خودداری کنند.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان تصریح کرد: همچنین آموزش‌های لازم برای گروه های حساس مثل سالمندان، کودکان و بیماران به ویژه بیماران قلبی و عروقی و بیماران تنگی نفس در این مقطع که با پدیده وارونگی هوا مواجهیم، ارائه شد.

وی بیان داشت: لازم است برای کاهش آلودگی هوا، تمام ارگان ها مثل شهرداری، محیط زیست، پلیس راهنمایی و رانندگی، هلال احمر و غیره تنها به وظایف خود عمل کنند.

صفاری در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه آلودگی هوا سبب تشدید بیماری ها شده و میزان مراجعات مردم به بیمارستان‌ها افزایش یافته است، ادامه داد: هنوز اورژانس در این خصوص آماری به ما نداده است اما به طور قطع آمار بیماران قلبی، عروقی و بیماران مبتلا به آسم افزایش پیدا می‌کند.

وی با اظهار اینکه در اصفهان جلسات متعددی در حوزه وضعیت اضطراری استان در زمینه آلودگی هوا تشکیل شده است، گفت: در این شرایط لازم است، تمامی ارگان ها مثل شهرداری، پلیس راهور، استانداری، هلال احمر، اورژانس و غیره پا به میدان بگذارند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 739742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =