جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای ۴۰ نفر از مشتریان سرویس های غیرحجمی اینترنت

رئیس روابط عمومی شرکت مخابرات استان همدان گفت: مشتریان فعلی در صورت تبدیل سرویس خود به سرویسهای غیرحجمی 80 امتیاز و مشتریان جدید نیز صاحب 100 امتیاز در ابتدا خواهند شد.

مهندس فریدون حسن پور، در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: به ازای هر یک مگابیت سرعت 20 امتیاز و برای سرعت 512 کیلوبیت نیز 5 امتیاز به مجموع امتیازات مشتریان افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: به ازای هر یک ماه همراهی 100 امتیاز دیگر به جمع امتیازات اضافه می شود و در آخر به 40 نفر از برندگان( 20 جایزه نقدی 20 میلیون تومانی به مشتریان پیش پرداخت و 20 جایزه 20 میلیون تومانی به مشتریان پس پرداخت)، تقدیم می شود.

حسن پور، مهلت شرکت در قرعه کشی را تا عید نوروز اعلام کرد و گفت: قرعه کشی همزمان با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات در 27 اردیبهشت ماه 97 انجام و برندگان خوش شانس جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه به قيمت سرويسهای ارائه شده اينترنت اشاره کرد و افزود: ارائه اين سرويسها يكسان است ولی تنها تفاوت آنها در سقف آستانه مصرف منصفانه (FUP) خواهد بود.

حسن پور با اعلام اینکه منظور از آستانه مصرف منصفانه، حداکثر میزان تبادل ترافیک مجاز در یک دوره از سرویس ( با حداکثر سرعت ممکن ) است، اظهار داشت: منظور از ترافیک هر دوره، مجموع ترافیک دریافتی و ارسالی در آن دوره است.

وی با اشاره به بسته های جدید غیرحجمی گفت: در بسته های جدید، ترافیک داخل بصورت نیم بهاء از اعداد ثبت شده کسر خواهد شد، برای مثال اگر 1 گیگابایت از سرور خارجی (برای مثال یوتیوب ) استفاده کنید همان 1 گیگابايت محاسبه ولی اگر 1 گیگابایت از سرور داخل ایران (برای مثال آپارات) استفاده کنید، 500 مگابایت از حجم شما کاسته می شود.

مهندس حسن پور، منظور از ترافیک داخلی را اطلاعاتی که از هاست و سرور داخل ایران دریافت می شوند دانست و افزود: لزوما هر سایت فارسی زبان با دامنه IR داخل ایران میزبانی نمی شود، بعنوان مثال آپارات، کافه بازار و سایتهای تماشای تلویزیون آنلاین در داخل ایران را می توان از این قبیل سایت ها که نیم بهاء هستند نام برد.

وی سرویس "غیرحجمی" با "نامحدود" را متفاوت اعلام کرد و گفت: سرویس غیر حجمی به این معنا است که بر قرار بودن ارتباط اینترنتی وابسته به ترافیک نیست و حتی در صورت گذر از سقف های تعیین شده همچنان ارتباط اینترنتی برقرار خواهد ماند و تنها سرعت کاهش پیدا می کند.

حسن پور با تاکید براینکه با بسته های جدید، اینترنت، ارزانتر از همیشه در دسترس کاربران محترم قرار خواهد گرفت، افزود: کاربران با بسته های جدید سریعتر از گذشته، آسانتر از هر زمان وبا 50 تا 80 درصد کاهش هزینه مواجه خواهند شد.

46

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =