شبکه ایران نوشت:

«زیرهشت»، عنوان جدیدترین مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم است که از یکشنبه 20 تیرماه هرشب ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک می‌رود. سیروس مقدم پیش از این درباره «زیرهشت» گفته بود: «این سریال فضایی متفاوت نسبت به سایر آثار تولید شده در تلویزیون دارد و بیننده با یک اثر جدید در تلویزیون روبرو خواهد شد.»

این مجموعه، یک ملودرام اجتماعی است و داستان آن درباره، پسر جوانی به نام «عطاخان» است که آرزوهای بزرگی دارد و می‌خواهد یک شبه به این آرزوها برسد، اما به خاطر سرقت ناموفقی که می‌کند، به زندان می‌افتد و در زمان آزادی‌اش نگاهی متفاوت به زندگی پیدا و برای گرفتن انتقام، زندگی متفاوتی را آغاز می‌کند.

نقش‌های اصلی سریال برعهده آتیلا پسیانی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، آرش مجیدی و کامران تفتی است. این پنج نفر به شدت در قصه درگیر هستند و تمام اتفاقات قصه، حول محور این اشخاص اتفاق می‌افتد که اعضای این خانواده را تشکیل می‌دهند.

امیر جعفری (عطا)، پانته‌آ بهرام (منیژه)، مریم امیرجلالی (فاطمه)، کامران تفتی (منصور)، آرش مجیدی (عادل)، مریم بوبانی (طلعت)، پوراندخت مهیمن (مهری)، ملیحه نیکجومند (ملیحه)، نعیمه نظام‌دوست (شهین) و بازیگرانی چون: آناهیتا افشار، حسین مهری، شیدا ابراهیمی، بهروز قادری، اصغر محبی، علی صالحی، سعید نورالهی، کریم قربانی، داریوش سلیمی و آتیلا پسیانی از جمله کسانی هستند که مقابل دوربین «زیرهشت» می‌روند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 74060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طیبه IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۳
    0 1
    با سلام به نظر من این فیلم داستان بسیار زیبایی دارد، اما بازیگران (به جز آقای پسیانی) در نقش خود فرو نرفته اند و در حین بازی به نظر می رسد که دیالوگ ها را از روی متن می خوانند.
  • حدیثه IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
    1 0
    باسلام اقای امیر جعفری بسیار بسیار زیبا بازی کردند.داستان فیلم هم اموزندست.