۰ نفر
۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
 ریزش سنگ درکجور/ عکس

مهر نوشت:بخشدار کجور نوشهر گفت: سقوط و ریزش دو تخته سنگ معلق در روستای منجیر سبب آسیب به یک واحد مسکونی در این روستا شده است.

رستم سیاسرانی با بیان اینکه صبح و شامگاه دوشنبه شاهد سقوط دو تخته سنگ معلق در روستای منجیر از توابع این بخش بودیم اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشته است.

وی افزود: برخورد یکی از سنگ های معلق به یک واحد مسکونی سبب آسیب جزیی آن شد و خوشبختانه این منزل مسکونی خالی از سکنه بود و ساکنان آن در شهر چالوس اقامت دارند.

کجور

سیاسرانی با بیان اینکه تخته سنگ دیگری نیز روز گذشته از کوههای مجاور و مشرف به روستای منجیر سقوط کرده است گفت: خوشبختانه گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

بخشدار کجور با اشاره به مصوبه جابجایی روستای منجیر کجور به دلیل حادثه سقوط سنگ های معلق عنوان کرد: امروز نیز فرماندار شهرستان این مسئله را در ستاد مدیریت استان پیگیری خواهند کرد.

سنگهای معلق کوههای حاشیه روستای منجیر، این روستا را به مکانی ناامن برای سکونت تبدیل کرده است و این امر موجب شد تا طرح جابجایی روستا در دستور کار قرار گیرد.وقوع زلزله سال ۸۳، موجب فعال شدن و جابجایی سنگهای معلق شد و هر از چندی شاهد سقوط سنگهای معلق هستیم و تاکنون این حادثه خسارتهای مالی فراوانی به اهالی وارد کرده است.

 

46

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =