شهردار تهران گفت: طبق اطلاعات دریافتی از سازمان مدیریت بحران، زلزله رخ داده مربوط به گسل مشکین دشت- اشتهارد و پس لرزه زمین‌لرزه هفته گذشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدعلی نجفی افزود: زلزله رخ داده هفته گذشته زنگ هشداری برای مدیریت بحران بود و سبب آمادگی بیشتر این ستاد شد.

او ادامه داد: شهرداری تهران با تمام ظرفیت‌هایش در آماده باش کامل برای نقش‌آفرینی و مدیریت بحران‌های احتمالی است.

شهردار تهران گفت: همشهریان عزیز نیز ضمن آنکه باید همواره آمادگی‌های لازم را داشته باشند، از بابت پس لرزه امشب نگران نباشند.

شهروندان از حرکات شتابزده خودداری کنند

استاندار تهران هم گفت: شهروندان آرامش خود را حفظ کنند و به موارد ایمنی که در این موارد لازم است رعایت شود توجه داشته باشند و از شتابزدگی و حرکت خودروها در معابر خودداری کنند.

او افزود:تمامی نیروهای امدادی و انتظامی و خدماتی تهران آمادگی کامل را دارند.

گفتنی است تا ۴۵ دقیقه پس از زلزله ۴.۲ ریشتری امشب، خیابان‌های تهران همچنان آرامش دارند. توصیه شده شهروندان از حرکات شتابزده خودداری کنند

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    3 0
    بابا ملت هنوز تو خوابند.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    3 0
    من اگه جای عزیزان شهرستانی بودم که به تهران و کرج مهاجرت کرده بوده ام، زودتر خونه اینجام رو میفروختم و میرفتم تو شهر خودم یه خونه می خریدم تا اوضاع بدتر نشده و اونجاهام گرون نشده. حالا ببینید کی گفتم بعد دیر میجنبید و میگید کسی نبود راهنمایی مون کنه چه کنیم که ما جایی رو نداریم که بریم و مال همین جا هستیم و باید همه چیز رو تحمل کنیم.