انتخاب نوشت: سخنگوی دولت اصلاحات گفت: همچنان بر اصلاح‌طلبی به معنی تلاش برای بهبود تدریجی امور به شیوه قانونی، مدنی، به‌دور از خشونت و زمان‌بر برای دستیابی به توسعه، رفاه، آزادی و امنیت کشور پای می‌فشارم.

عبدالله رمضان‌زاده با انتشار توییتی تاکید کرد که از طریق قانونی و بدور از خشونت می توان به توسعه، رفاه و آزادی دست بافت. 

متن این توییت به شرح زیر است: با شناخت و اذعان کامل به کاستی ها، نواقص و خطاهای حاکمیت و با احترام به حق اعتراض علیه فقر، فساد و تبعیض، همچنان بر اصلاح طلبی به معنی تلاش برای بهبود تدریجی امور به شیوه قانونی، مدنی، بدور از خشونت و زمانبر برای دستیابی به توسعه، رفاه، آزادی و امنیت کشور پای می‌فشارم.

اصلاح‌طلبان حل معضلات جامعه را در «کف خیابان» دنبال نمی‌کنند

همچنین حمیدرضا جلا‌ئی‌ پور در کانال تلگرامی خود نوشت: مرتب از من سوال می کنند که چرا شما اصلاح‌طلبان فقط بلدید مردم را به رای دادن دعوت کنید؟ پاسخ من از برداشتم از مواضع اصلاح‌طلبان در پاسخ به سوال مزبور این است:

درست است ما اصلاح‌طلبان از مردم بیست سال است که می خواهیم بیایند و به اصلاح طلبان رای بدهند و در آینده هم برای حل معضلات جامعه چنین خواهیم کرد. چون این کار مدنی و مسئولانه است و هم به نفع کشور و هم به نفع خود مردم بوده است. و ما بخاطر دعوتی که از مردم کردیم نه پیش مردم شرمنده ایم و نه به آنها بدهکار. به نظر من اگر مردم کشور ما این مشارکت انتخاباتی را نداشتند به مراتب مشکلات جامعه ما از کشور پاکستان و مصر بیشتر بود.

در ضمن آگاهانه و صادقانه بگویم اصلاح‌طلبان با تجمع کف خیابانی که سرنگونی طلبان (منافقین و سلطنت طلبان) خط بده آن باشند با تمام وجود مخالفند و این را با صدای بلند اعلام می کنید. چون چنین اقداماتی هم به ضرر ایران و هم به ضرر خود مردم معترض است. حل معضلات ریشه دار اقتصادی ایران چند علتی است و در کف خیابان حل نمی شود بلکه بدتر می شود. حل این معضلات به همکاری حاکمیت با دولت روحانی و حمایت نیروهای جامعه مدنی نیاز دارد و اقلا به دو دهه توسعه پایدار و همه جانبه و درونگرا و جهان نگر نیاز دارد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =