واکنش اسقف اعظم ارامنه اصفهان به اغتشاشات اخیر

مهر نوشت: محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان پیش از ظهر امروزبه منظور تبریک سال نو میلادی در کلیسای وانک اصفهان حاضر شد و با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران ملاقات کرد.

 اسقف سیپان کاشجیان در این دیدار اظهار داشت: این نخستین دیدار رسمی ما با سران استان اصفهان است و از این دیدار در آغاز سال نوی میلادی بسیار خرسند هستیم.

وی افزود: در طول این مدت همکاری‌های خوبی با استانداری و شهرداری اصفهان داشتیم و از این نوع تبادل افکار و همیاری با همشهریانمان خرسندیم.

دعای ما این است که صلح در سرتاسر جهان برقرار باشد

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران با تشکر بابت دریافت مجوزهای مختلف برگزاری جشن‌های سال نو میلادی ارامنه اصفهان توسط استانداری بیان داشت: در سال نو میلادی و سالروز تولد حضرت مسیح (ع) دعای می‌کنیم که مهر و محبت میان مردم کشورمان بیشتر شود و صلح در سرتاسر جهان برقرار باشد.

وی اظهار داشت: از اخباری که در روزهای اخیر می‌شنویم متأسف هستیم؛ ایران همچون باغی است که با گل، درخت و گیاه می‌توانیم طبیعتش را زیباتر و دلنشین‌تر کنیم اما متاسفانه عده ای به دنبال فتنه‌انگیزی و آتش افروختن در این باغ زیبا هستند.

امیدواریم اتحاد ایرانیان شر افراد مداخله‌جو را از سر کشور کوتاه کند

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران تصریح کرد: باور قلبی ما این است که آشوب‌های اخیر از خارج کشور زیبای ما سازمان‌دهی شده است و امیدواریم اتحاد ایرانیان شر افرادی که با مداخلات بی جای خود چنین وضعیتی را ایجاد کردند، از سر کشورمان کوتاه کند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =