فرمانده انتظامی استان فارس از به هلاکت رسیدن یک شرور مسلح در شهرستان "خرامه" از توابع این استان خبر داد.


به گزارش  خبرآنلاین و به نقل از سایت پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی استان فارس با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه و محل تردد یک شرور مسلح و متواری به هویت " ح - م " را شناسایی کرده و تلاش برای دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی قضائی، مأموران به مخفیگاه این فرد در اطراف کوه ‎ های شهرستان خرامه اعزام شده و مخفیگاه فرد شرور را محاصره کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه مأموران برای تسلیم شدن این فرد هشدارهای لازم را دادند، تصریح کرد: فرد شرور بدون توجه به هشدارهای مأموران اقدام به تیراندازی به سمت آنان و درگیری مسلحانه کرد .

گودرزی افزود: پس از مدتی درگیری، در نهایت این فرد شرور به ضرب گلوله مأموران به هلاکت رسیده و دو قبضه اسلحه جنگی به همراه فشنگ ‎ های مربوطه کشف شد .

وی با اشاره به شرارت ‎‏ ها و سوابق این فرد شرور، گفت: سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرستان خرامه همراه با تیراندازی به سمت مردم، حمل و نگهداری سلاح، ایراد ضرب و جرح عمدی، تیراندازی به سمت مأموران نیروی انتظامی، قاچاق اسلحه و مهمات و سرقت مسلحانه از مهمترین اقدامات ضد امنیتی این شرور بوده است .

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: هلاکت این شرور مسلح، موجی از شادی و اظهار رضایت مردم نسبت به عملکرد نیروی انتظامی و تشکر ویژه امام جمعه شهرستان در خطبه‏های نماز جمعه خرامه را به دنبال داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =