به گفته معاون وزیر نیرودر امور برق از هفته گذشته تا کنون با هماهنگی مسوولان وزارت صنایع و نمایندگان استان ها محدویت هایی در مصرف برق صنایع اعمال شده است.

محمد بهزاد در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص این محدودیت ها به چرخشی شدن تعطیلات صنایع اشاره کرد و توضیح داد:از این پس تعطیلات هفتگی صنایع به صورت چرخشی اعمال می شود به این صورت که هر صنعت در یک روز خاص تعطیل خواهد بود و روز جمعه صنایع در طول هفته پخش خواهدشد.در اینصورت برخی از صنایع روزهای عادی هفته به جای جمعه تعطیل خواهند شد تا مصرف برق از این طریق کنترل شود.

براساس اظهارات وی ، محدویت دیگری نیز اعمال شده که براساس آن در برخی از مواقع که مصرف برق در کشور بالاست صنایع ملزم می شوند ساعت کاری 12 ظهر تا 6 بعدازظهر خود را به ساعاتی دیگر در شبانه روز موکول کنند.براین اساس ساعت کاری آنها در این شرایط تغییر می کند تا از این طریق بتوانیم جوابگوی تامین برق خانگی باشیم.

معاون وزیر در امور برق تاکید دارد: اگرچه این محدویت ها باعث دلخوری هایی در میان صنعتگران شده اما برای تامین برق خانگی این سیاست ها لازم الاجرا بوده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 74705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۲
    0 0
    ما که واحد تولیدی را کلا تعطیل کردیم شما حساب کن 6 ساعت در اوج زمان کاری برق قطع باشه پول کارگر و ... از کجا باید تامین بشود
  • راضیه IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
    0 0
    همین آقا در گفتگوی ویزه خبری آمار داد که 9/8 درصد برق تولیدی مصرف خانگی است و 2/10 درصد مصرف بخش صنعت کشور می باشد . آقایان به خاطر اون 80 درصد بقیه که معلوم نیست کجا از بین میره فشار را روی مردم و صنعت کاران می آورند