رییس کل دادگستری لرستان: پرونده های حوزه قطع درختان با جدیت پیگیری شود

رییس کل دادگستری استان لرستان در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و حفظ حقوق بیت المال شهرستان ازنا ، با بیان اینکه پرونده های حوزه قطع درختان با جدیت پیگیری شود، گفت: باید مجازات بازدارنده به این متخلفین داده شود تا متوجه اشتباه بزرگشان بشوند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جعفر بدری با اشاره به اینکه ، باید هزینه تخلف از قانون در همه بخش ها بالا برود اظهار کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان لرستان سامانه ای را طراحی کرده تا در هر حوزه و روستایی ،افراد بتوانند اطلاعات مربوط به تخلفات را ارسال نموده و سریعا دستور تعقیب و پیگیری داده می شود.

در ادامه این جلسه ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز گفت: کاهش ۷۱ درصدی بارش ها طی پاییز ۱۳۹۶ در استان لرستان در ۲۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

شیرزاد نجفی اظهار کرد: روند تغییرات اقلیمی در ایران شدیدتر شده است، به طوری که فقط طی پنجاه سال اخیر، میانگین دمای ایران ۱/۵ درجه افزایش و بارش ۵۰ میلی‌متر کاهش یافته است.

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی همه ارگانها برای مقابله با اثرات مخرب تغییرات اقلیمی ، تصریح کرد: تغییرات اقلیمی فقط محدود به ریزگردها نمی‌شود، بلکه خشکسالی مستمر چندین ساله، فرو نشست زمین در دشت‌های کشاورزی، سیل، طوفان ، تندبادها، همه و همه ناشی از پدیده گرم شدن و تغییرات آب و هوایی می باشد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =