۰ نفر
۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

تسنیم نوشت:مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) در نخستین نشست مشترک با سازندگان منتخب پروژه ایکاپ، از افزایش ظرفیت تولید پژو ۲۰۰۸ با توجه به استقبال بازار از این خودرو خبر داد.

حسین نجاری در این نشست یک روزه که با حضور مدیران پژو و ایکاپ و نمایندگان تامین کنندگان برگزیده پروژه ایکاپ برگزار شد، با بیان این که نخستین مرحله ارزیابی ها انجام شده و مراحل بعدی آدیت نیز به زودی آغاز خواهد شد، اظهارداشت: مشارکت سازندگان داخلی در ارزیابی ها از تمایل آنها برای پیشرفت و ارتقا برای همکاری با ایکاپ حکایت دارد.

وی در ادامه از تولید بیش از هزار دستگاه پژو 2008 تا دی ماه خبر داد و افزود: تولید این خودرو در بهمن ماه 2500 دستگاه و در اسفندماه نیز 2500 دستگاه خواهد بود و برنامه تولید 26 هزار و 200 دستگاه از این خودرو در سال 97 در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل ساپکو بر دستیابی به اهداف مورد نظر ایکاپ در این پروژه درخصوص رقابتی شدن کیفیت،‌ قیمت و زمان تحویل تاکید کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم که این همکاری مشترک (JV) با پژو زنجیره تامین در کشور تبدیل شود و از قطعه سازان داخلی نیز انتظار داریم تا برای افزایش عمق ساخت داخل و ارتقای کیفیت،‌ تمامی توان خود را به کار گیرند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضایی A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    5 0
    علیرغم اینگونه تبلیغات و افتتاح خط تولید این خودرو در اردیبهشت امسال متاسفانه ایران خودرو به تعهدات خودنه تنها در تحویل بموقع این خودر اقدام نکرده بلکه حتی دربرابر پرسشهای مکرر میزان تاخیر درتحویل بمنظور برنامه ریزی لازم در هرنوبت تماس اطلاعات مغایرودروغ به مشتری تحویل میدهد.ازاین همه بی تفاوتی وخلف وعده ودروغ خسته شده ایم و
    • بی نام GB ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
      5 0
      در حال حاضر عوارض واردات و گمرکی هر خودروی خارجی بیش از 70 درصد است و خودروی النترا الان 150 میلیون تومان می باشد. چرا با داخلی شدن این خودرو 25 درصد کاهش قیمت خواهد داشت آن هم به سبب کاهش هزینه تولید، پس نقش کاهش عوارض واردات کجای این قیمت گذاری خودش را نشان میدهد. ببخشید یادم رفته که اینجا ایران است ...
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    7 0
    واقعاً اسم سایپا و ایران خودرو دلهره آور تر از اسم مار و عقربه. کاش مثل مار و عقرب میشد این دو قاتل زنجیره ای رو هم با یه چوب سقط کرد اما متأسفانه مجلس خدمتگذار با حمایت تمام قد از این دو قاتل حرفه ای مانع از حذف اونا میشه.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    5 0
    شفاف عمل نمی کنید دلتون خواست هر کاری می کنید بدبخت ما مردم که مجلسمون خوابه و نظارت نمی کنه و گزارش نمیده
  • بی نام A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    7 0
    آخه این چه توجیهی است که برای اقبال مردم به تولید داخل تعرفه خودرو مثلا به 95 درصد برسد. می شه یک کشور نمونه دیگر را نام ببرید که همچین فشاری به مردم بیاره که ثابت کنه می تواند خودرویی که در یک کشور دیگر ساخته می شود را بومی سازی کنه.
  • بی نام GB ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    8 0
    باز هم گران فروشی خودروها و سکوت دولت
  • بی نام GB ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    1 0
    "النترا ساخت داخل با قیمت کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد"
  • بی نام GB ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    9 0
    شما سری به وب سایتهای فروش خودرو در ترکیه یا دبی بزنید و قیمت یک خودرو مانند النترا وارداتی را بررسی کنید متوجه می شوید که باز هم قیمت آنها خیلی پایین تر از قیمت ساخت داخل در ایران است به نظر شما علت چیست؟
  • بی نام GB ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    7 0
    قیمت جهانی النترا چیزی در حدود 22000 دلار 42000 یعنی 92 ملیون تومان
  • بی نام GB ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    1 3
    چرا وزارت صنایع و دولت در خصوص انتقال تکنولوژی خودروهای چینی با کیفیت پیگیر نیست
  • بی نام GB ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    0 3
    چرا وزارت صنایع و دولت در خصوص انتقال تکنولوژی خودروهای چینی با کیفیت پیگیر نیست
  • بی نام GB ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    6 1
    سلام اگر مردم قرا راست خودر بخرند چراازشان سوال نمیکند چه میخواهند خودشان برای مردم اتخاب میکند وقیمت گذاری میکند
  • بی نام GB ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    10 0
    چرا هیچ کس صدای مردم را نمیشنود ، آخه کجای دنیا با تولید داخلی خودرو گرانتر میشود؟؟؟؟؟؟
  • بی نام GB ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    9 0
    تا یک سال پیش قیمت اکسنت وارداتی بود 95 میلیون بودالان تولید داخل ان شده 107میلیون واقعا این معادلات چند مجهولی را کی میتونه حل کنه؟
  • بی نام GB ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    10 0
    دولت علاوه بر عدم صیانت از پول ملی زندگی ومعیشت واشتغال ۹۸درصد مردم را رها کرده ودیگر مقبولیتی بین مردم ندارد
  • بی نام GB ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    7 1
    نهایتش دو هزار میلیارد بوده. الکی گنده اش کردند شبکه های مجازی فقط کاش این دانشمندان اقتصادی توضیح میدادند با چه توجیهی برای حمایت از پراید و پژو 405 واردات بنز و بی ام و ... را سخت کرده اند؟
  • بی نام GB ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    7 0
    اینقدر تعرفه ها را بالا ببرید تا تعرفه دانتان پاره شه ملت و رضایت اونها کیلویی چند؟
  • بی نام GB ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    3 0
    اصلاً هم افزایش قیمت ربطی به افزایش قیمت دلار نداره حتی 1. اصلا هم افزایش 70 خودروهای هیبریدی ارتباطی با افزایش تعرفه توسط دولت نداره. عجب تحلیلی واقعاً
  • بی نام GB ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    4 0
    آقا خدا خیرشون بده،اصلا ارزونی شده که نگوسانتافه همش 285میلیون تومنباز قیمتها 2،3 میلیون تومنم کم شده
  • بی نام GB ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    5 0
    ولي توليد پرايد الي الابد ادمه دارد؟