با دعوتنامه فدراسیون دو و میدانی، محبوبه سلیمانی به عنوان اولین بانوی استان در رقابت های آسیایی به قضاوت خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، رقابت های آسیایی دو و میدانی داخل سالن از 12 بهمن ماه در ورزشگاه انقلاب تهران آغاز می شود و محبوبه سلیمانی در رشته پرش قضاوت خواهد کرد.
بانوی دو و میدانی کار استان که 6سال سابقه قضاوت را در پرونده خود دارد، با دعوتنامه فدراسیون دو و میدانی به عنوان اولین داور استانی برای قضاوت این مسابقات عازم تهران خواهد شد.
محبوبه سلیمانی دارای داوری درجه 2 و با موفقیت در دوره های دانش افزایی داوران فعال کشور که دیماه اسل جاری برگزار شد موفق به کسب این موفقیت شد.
هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا طی روزهای 12 تا 14 بهمن ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود. این رویداد مهم دو و میدانی داخل سالن آسیا که به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد به دلیل پیش روی بودن رقابت های جهانی داخل سالن که در بیرمنگام انگلستان برگزار می شود از اهمیت ویژه ای برخورد است و همین اهمیت موجب شده تا ستاره های دو و میدانی آسیا برای کسب سهمیه مسابقات جهانی به تهران خواهند آمد.
دو و میدانی ایران برای سومین بار است که میزبان برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا می شود. رقابت های سال 2004 و 2010 تهران و این بار نیز در سال 2018 سالن سرپوشیده دو ومیدانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به مهمترین آوردگاه داخل سالن آسیایی تبدیل می شود

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =