مهرانه گروس؛ مرهمی بر دردهای بیماران سرطانی شهرستان بیجار

انجمن خیریه مهرانه گروس در بیجار با تحت پوشش قرار دادن بیماران سرطانی خدمات دارویی و درمانی را در این شهرستان به آنان ارائه می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، کسانی که دست‌هایشان مایه نجات و چشم هایشان چراغ شب های تار و وجودشان مایه حیات و قدم‌هایشان تجلی سخاوت و کرامت است؛ به پاس وجود ارزشمندشان به گفتگویی نشستیم با علیرضا علیخانی مدیرعامل انجمن مهرانه گروس در شهرستان بیجار که در ادامه می خوانید:


علیرضا علیخانی در معرفی این مجموعه خیریه گفت: مهرانه انجمنی است که در سال ۱۳۸۵ در زنجان با هدف حمایت از بیماران سرطانی برپایه کمک های مردمی بنیان گذاری شده است.
وی افزود: این حمایت تاجایی ادامه پیدا کرد که در سال ۱۳۸۵ کلینیک تخصصی رادیوتراپی برای حمایت از بیماران سرطانی تاسیس شد، تا افرادی که به بیماری سرطان دچار شده اند در تامین هزینه های درمانی دچار مشکل نشوند.
مدیرعامل انجمن مهرانه گروس اظهار داشت: با توجه به مراودات گسترده میان بیجار و زنجان تصمیم براین شد که شعبه ای از مهرانه در شهرستان بیجار شروع به فعالیت کند.
علیخانی گفت: مهرانه موسسه ای غیر دولتی است که تنها هدف آن حمایت از بیماران سرطانی در حوزه دارو ودرمان است؛ این مجموعه دارای دو بخش کلینیکی وپاراکلیینیکی است.
وی افزود: مهرانه فقط بیماران مبتلا به سرطان را در استان زنجان، شهرستان تکاب، میانه و بیجار تحت پوشش خود دارد.
مدیرعامل انجمن مهرانه گروس گفت: در شهرستان بیجار۶۷ بیمار تحت پوشش این موسسه هستند.
علیخانی با اشاره به وجود درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی مهرانه بیان کرد: بخش رادیو تراپی با کمک مردمی در بیجار ساخته شده و در این مجموعه بخش آزمایشگاهی نیز تا سال۹۷ به بهر برداری می رسد همچنین اقامتگاه ویا هتل جهت سهولت در اقامت وبصورت رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه سیستم مجموعه غیر دولتی وغیر سیاسی است، گفت: براساس حمایت مردمی تنها یک کارمند داریم و باقی افراد به صورت داوطلبانه خدمت می کنند.
مدیرعامل انجمن مهرانه گروس همچنین اظهار داشت: در حوزه پیشگیری از سرطان نیز آموزش به صورت ویژه در دستور کار است.
وی گفت: کودکان بیمار به موسسه محک ارجاع داده می شود‌ و مهرانه روند درمان آنان را هماهنگ می کند.
علیخانی در پایان با تشکر از جامعه خیرین شهرستان بیجار، گفت: سرطان امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل مرگ و میر ایرانیان است و هدف ما کنترل بیماری و نیز پیشگیری است و امیدواریم در این مسیر خدمات مناسب تری را به بیماران ارائه نماییم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =