استاندار: احداث آزمایشگاه سن‌سنجی در لرستان ضروری ست

استاندار لرستان در دیدار با معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان زمین شناسی کشور بیان کرد: زمین‌شناسی می‌تواند مخاطرات، ریسک‌ها و همچنین فرصت‌ها را معرفی کرده و امیدواریم بتوان به نتایج خوبی دست یافت و بخش معدن در جهت توسعه استان به کار گرفته شده و نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی ادامه داد: احداث آزمایشگاه سن‌سنجی در لرستان دارای چندین مصوبه بوده و انتظار می‌رود وزارت صنعت و معدن با در نظر گرلفتن تمامی جوانب کارشناسی شرایط را برای تعیین تکلیف این آزمایشگاه مهیا کند.

خادمی گفت: با توجه به موارد اشاره شده در مورد وجود آب‌های کارستی(درون سنگ ها) در لرستان آمادگی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان زمین شناسی بوده تا بتوان شرایط را برای استفاده از این ظرفیت فراهم کرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: در حوزه ژئوتوریسم نباید به شعارها بسنده کرد و باید واقعیت ‌ها را دید و طرح زود هنگام برخی موضوعات مناسب نیست و باید اقدامات کارشناسی لازم را در جهت استفاده از این ظرفیت بسیار ویژه لرستان به کار گیریم.

خادمی گفت: به هر حال با توجه به اینکه سازمان زمین شناسی یک سازمان کاملا علمی بوده آمادگی داریم تفام نامه‌ای میان استانداری لرستان و مسئولان آن منعقد شده تا بتوان در مورد موضوعات مختلف استان از این ظرفیت استفاده کرد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =