برون سپاری برنامه های دولت به سمن ها توسعه کردستان را تسریع می بخشد

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: بسترسازی برای افتتاح سه خانه جوان در شهرستان های استان انجام گرفته است که می توان از این ظرفیت در راستای توسعه مشارکت اجتماعی موثر جوانان بهره برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در نشست هم اندیشی با نماینده ولی فقیه در کردستان که شامگاه امروز در سنندج برگزار شد، با اشاره به نقش جدی سازمان های مردم نهاد جوانان استان در کمک به توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کردستان، اظهار داشت: برنامه هایی که امروزه شاهد پیگیری در سمن های استان هستیم نشان از دغدغه جدی جوانان کردستانی برای کمک به پیشرفت و آبادانی این دیار است.
فتاحی افزود: سازمان های مردم نهاد به خوبی می توانند پل واسط میان مردم و حاکمیت باشند و بسیاری از مسائل و مشکلات را از دوش دولت بردارند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به مصوبات مجلس در برون سپاری کارها به مجموعه های مردمی، گفت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی حاکم بر کشور با همراهی سمن ها و حمایت دولت قابل حل است.
وی با بیان اینکه مجموعه ورزش و جوانان کردستان از جوانان نخبه اجتماعی حمایت می‌کند، افزود: دولت با باور به جوانان مستعد کردستانی در صدد توانمندسازی آنان برای واگذاری مسئولیت ها و مدیریت هاست.
فتاحی با تاکید بر اهمیت معرفی آرمان های انقلاب اسلامی به جوانان اظهار داشت: بینش و بصیرت حاکم بر گفتمان انقلاب اسلامی باید به عنوان بخشی از اهداف جوانان قرار گیرد تا کشور و نظام بتواند دوران های سخت را پشت سر بگذارد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از راه اندازی سه خانه جوان در شهر سنندج و بسترسازی برای افتتاح سه خانه جوان در سایر شهرستان های استان خبر داد و گفت: در سال 96 تاکنون از بیش از 80 مورد طرح، نشست و کارگاه سازمان های مردم نهاد جوانان در کردستان حمایت صورت گرفته است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =