۰ نفر
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

ایسنا به نقل از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: ۹ میلیون دهه شصتی داریم که باید در دهه هشتاد سرکار می‌رفتند که نتوانستند لذا باید برای آنها کار ایجار کنیم.

 علی ربیعی در شورای اشتغال استان خراسان‌جنوبی اظهارکرد: دهه فجر تنها یک نماد نبوده بلکه یادآور تغییرات بنیادی و روش های جدید و یک ارمان است.

وی افزود: ایستادگی و رهبری مقام معظم رهبری نقطه قوت بزرگ ما است که ایرانیان کماکان به استقلال و ایستادگی خود می‌بالند و به آن افتخار می کنند .

ربیعی تصریح کرد: وظیفه ما این است که به آرمان های انقلاب برگردیم و عظمت و زیبایی آن را نشان داده و چرخشی که به برکت انقلاب بدست آورده‌ایم دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این استان علما و دانشمندان بزرگی رشد یافته‌اند، ادامه داد: عقبه این استان دارای سابقه و سبقه تمدن و فرهنگ است و اگر خراسان جنوبی با این نا برابری و عقب ماندگی پابرجاست به دلیل عقبه فرهنگی آن است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: سیاست‌های غلط طی شده و فشار بر کشور و کمبود آب از جمله مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با تحولات عظیم اجتماعی و تغییر سبک زندگی روبرو هستیم که باید برای نهاد خانواده فکر کنیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: با سالمندی در آینده مواجه هستیم که نباید بگذاریم با فقر و معلولیت همراه شود.

ربیعی تاکید کرد: باید سخت کوش تر از گذشته کار کنیم و سخت کوشی و عقلانیت دو عنصر هستند که بیشتر از گذشته به آن نیاز داریم .

وی یادآوردشد: سیاه نمایی از عدم توانایی ها باعث کاهش انگیزه در نسل جوان است و باید امید را ایجاد کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر زمینه‌هایی که برای خراسان جنوبی دیده شده که در آن هدف توزیع پول نیست بلکه توسعه و اشتغال در استان است.

ربیعی اظهارکرد: در زمینه اشتغال فراگیر ۲۰ هزار میلیارد تومان در اختیار داریم که در این خصوص معیار پرداخت ها بر میزان توسعه اشتغال در استان هاست.

وی ادامه داد: سهم خراسان جنوبی از این اعتبارات ۴۹۳ میلیارد تومان، اشتغال روستایی ۲۳۶ میلیارد تومان و از محل صندوق کارآفرینی امید ۴۸۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید به ظرفیت های خراسان جنوبی گفت: صنایع روستایی، معادن، میراث فرهنگی و گردشگری از جمله مورد توجه قرار می‌گیرد.

ربیعی با تاکید بر شکل گیری جوامع محلی افزود: در جوامع محلی کار شود تا جای نبود آب را در استان بتواند بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: کانون توسعه استان باید شکل گرفته شود و هیچ استانی بدون شکل گیری کانون توسعه رشد نخواهد کرد.

 

 

35226

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    17 0
    منو میگه
    • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
      15 0
      اره ما رو میگه
    • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
      13 0
      منم هستم
    • عرفان GB ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
      3 14
      من دهه و همسرم دهه شصتی هستیم ،‌هر دو مون هم بیش از ده ساله شاغل هستیم و از شغلمون راضی هستیم. نمیگم مشکل اشتغال در کشور نیست ولی به خود آدم هم برمیگرده
    • آریا GB ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
      0 6
      عرفان درست میگه. خیلی ها خونه نشسته اند بدون هیچ تخصصی، یک مدرک دانشگاهی بی خاصیت از دانشگاه آزاد گرفته اند، انتظار دارند بهترین شرکت ها برایشان دعوت نامه بفرستند... کسی به جایی میرسه که به خودش زحمت بکشه و از کارگری و عرق ریختن شروع کنه
    • بی نام A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
      8 0
      جناب آقا عرفان عزیز. میشه توضیح بدی که تحصیلاتتون چیه و کجا کار میکنید و روند استخدامتون چطوری انجام شده؟ من بیش از 10 بار در فرایندهای استخدام بدلیل پارتی بازی و نداشتن رابطه تا الان حقم به طور آشکار ضایع شده. به ما هم راهش رو یاد بده تا مثل شما حامی و سینه چاک سیاست های اشتغالی دولت ها بشیم
  • مصیب A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    16 0
    دهه شصتي های بدبخت. کلا مشکل اینا این بود که به دنیا اومدن. مشکل اینا ار همون روز تولدشون بود. مشکل اینا شیر خشک بود مشکل اینا نیمکت های سه نفره چهار نفره بود مشکل اینا کنکور لعنتی بود. مشکل اینا ازدواج بود مشکل اینا خونه بود مشکل اینا با بیکاری دیگه الان تکمیل شده کجای کارید. لعنت به شانس دهه شصتي ها که هیچ وقت خدا شانس نداشتند.
    • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
      9 0
      ده 60 گفتند ازدیاد جمعیت داشته باشیم این شد نتیجه اش الان داستان برای دهه 90 ها هم تکرار میشه با سیاست افزایش جمعیت
  • دهه 60 A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    10 0
    بهتره بگین تابود شدن
  • مجید A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    2 13
    الان 70 درضد کارمندان ادارات و بانک ها دهه شصتی هستند
  • بی نام DE ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    10 2
    هنوز هم مشکلات رو گردن احمدی نژاد می ندازن بعد پنج سال