نماینده ولی فقیه در لرستان: حقیقتا راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تماشایی بود

مهر نوشت: نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مردم در ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند،گفت: این راهپیمایی یک نوع رفراندوم بود و مردم اعلام کردند که دست از انقلاب و نظام نمی‌کشند.

 آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا مایه کرامت و عزت انسان است.

وی گفت: امام هادی(ع) می فرماید که «ای شیعیان از خدا بترسید و مایه زینت ما باشید و مردم را نسبت به ائمه اطهار دلگرم و محبوب کنید».

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال عنوان کرد: حقیقتا راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خیره کننده و پرشورتر از سال های گذشته بود.

مردم به دعوت رهبری لبیک گفتند و صحنه های تماشایی از خود به نمایش گذاشتند

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مردم به دعوت رهبری لبیک گفتند و صحنه های تماشایی از خود به نمایش گذاشتند، افزود: بر اساس آمار اعلام شده راهپیمایی امسال نسبت به سال های گذشته چشمگیرتر بود و جمعیت حاضر در راهپیمایی خرم آباد نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد و در کل استان ۲۵ درصد افزایش یافت.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: انصافا مردم سنگ تمام گذاشتند و حضور مردم پاسخ قاطع و دندان شکنی به دشمنان اسلام و انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: مردم با تمام وجود از نظام دفاع کردند و بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب، نظام، ولایت، رهبری و استمرار خون شهیدان نشان دادند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن یک رفراندوم بود

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مردم ثابت کردند که نارضایتی ها، مشکلات اقتصادی و بیکاری را به انقلاب گره نمی زنند، تصریح کرد: این پیام بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بود؛ وحدت، همدلی، یکپارچگی، ایستادگی، استقامت بر آرمان های انقلاب و بیعت با ولایت و رهبری پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بود.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حقیقتا تماشایی بود و مردم امتحان خود را پس دادند، گفت: مردم برای انقلاب چیزی کم نگذاشتند و اکنون نوبت مسئولان است.

بخشی از مشکلات مردم هزینه ای برای رفع نمی خواهد و تنها توجه، حمایت و پشتیبانی مسئولان و باز کردن راه های قانونی را می خواهد

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه شکرانه حضور عظیم مردم، تلاش مسئولان برای رفع بیکاری و مشکلات مردم است، افزود: بخشی از مشکلات مردم هزینه ای برای رفع نمی خواهد و تنها توجه، حمایت و پشتیبانی مسئولان و باز کردن راه های قانونی را می خواهد.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه صدای مردم را ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شنیدیم، گفت: این راهپیمایی یک نوع رفراندوم بود و مردم اعلام کردند که دست از انقلاب و نظام نمی کشند.

دست اختلاس گران از بیت المال قطع شود

وی با تاکید بر اینکه مردم ثابت کردند که ایثارگری می کنند و پای انقلاب و نظام ایستاده اند، تصریح کرد: کسانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند همان هایی هستند که در سال ۵۸ به جمهوری اسلامی ایران رای دادند و همان ۹۸ درصد مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: این مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمدند و مایه مباهات و افتخار ایران شدند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه عده ای دنبال منافع خود هستند، گفت: باید دست متجاوزین به بیت المال و اختلاس گران را از بیت المال قطع کرد و اجازه نداد که از بیت المال برای منافع خود استفاده کنند و مردم در گرفتاری باشند.

تشییع پیکر ۳ شهید گمنام در لرستان

وی تاکید کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور لرستان با بصیرت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری تماشایی داشتند و این امر جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: زندگی این بانوی بزرگوار سرمشق باید باشد و مبارزات سیاسی حضرت فاطمه(س) باید الگو باشد و مشی سیاسی و اعتراض های او به ظالم باید الگو باشد.

عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) به نحو مطلوبی برگزار شود

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مشی سیاسی حضرت فاطمه(س) حمایت از ولایت بوده و باید از زندگی این حضرت درس بگیریم، گفت: باید عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) در استان به نحو مطلوبی برگزار شود و در این ایام نیز سه شهید گمنام در لرستان تشییع و به خاک سپرده می شود و هیئت های عزاداری استان در این مراسم حضوری پرشکوه خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیام مردم تبریز بعد از قیام مردم قم در زمان انقلاب گفت: مردم تبریز در ۱۰۰ سال اخیر در دو قیام بزرگ نقش آفرینی کردند که یکی از آنها در هنگام استبداد صغیر بود که قیام کردند و دیگری در روز ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی نیز حضور عظیمی داشتند.

ضروت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سقوط جنگنده رژیم غاصب صهیونیستی توسط ارتش سوریه گفت: این امر حادثه بزرگی بود چرا که اسرائیل تصور نمی کرد هواپیمای جنگنده آنها در آسمان سوریه مورد هدف قرار گیرد.

سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی از یک سو موجب خوشحالی جبهه مقاومت و از سوی دیگر موجب ایجاد ترس و اضطراب زیادی در رژیم صهیونیستی شد

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه این حادثه از یک سو موجب خوشحالی جبهه مقاومت و از سوی دیگر موجب ایجاد ترس و اضطراب زیادی در رژیم صهیونیستی شد، افزود: رژیم اسرائیل از این حادثه عجیب ترسید و این اقدام ثابت کرد که رژیم صهیونیستی هرگز توانایی جنگ مستقیم با سوریه را نخواهد داشت و شکست می خورد.

وی با بیان اینکه یکی از تحلیل گران اعلام کرده که اسرائیل خودش را نفوذ ناپذیر تلقی می کرد و این در حالیست که در برابر ارتش فرسوده سوریه شکست خورد، تا چه برسد به قدرت حزب الله لبنان و قدرت نظامی ایران اسلامی، افزود: با تقویت جبهه مقاومت روزی شاهد نابودی و محو اسرائیل از صحنه روزگار خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود سالروز حمله رژیم بعث عراق به هواپیمای ایرانی و شهادت ۴۰ نفر از جمله نماینده امام(ره) در سپاه پاسداران بیان داشت: این روز به عنوان روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه همه اقشار جامعه از جمله روحانیت در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند، تصریح کرد: روحانیت در هشت سال دفاع مقدس چهار هزار شهید و ۱۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرد و این آمار بسیار چشم گیر و قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه روحانیت لرستان نیز ۵۵ شهید را تقدیم انقلاب کرده که این عدد با توجه به جمعیت آن زمان استان عددی ارزشمند و بالا است، گفت: ما باید یاد و خاطره نقش آفرینان جبهه های جنگ و حماسه های صورت گرفته را زنده نگه داریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =