۰ نفر
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷

ایلنا نوشت:وزیر صنعت،‌معدن و تجارت درباره خصوصی سازی ایران خودرور و سایپا گفت: چالشی مقابل خصوصی‌سازی سایپا و ایران خوردو وجود ندارد و به بورس هم دراین زمینه پیشنهاداتی داده شده است.

محمد شریعتمداری  درباره خصوصی سازی سایپا و ایران خودرو گفت: هیچ گونه چالشی مقابل خصوصی سازی سایپا و ایران خوردو وجود ندارد و این کار باید به تدریج صورت بگیرد، در حال حاضر هم به بورس پیشنهاداتی داده شده است.

شریعتمداری ادامه داد: بخش قانونی خصوصی شده و در میز هیأت مدیره ایران خودرو صندلی دارد و طبیعی است که این مسیر ادامه پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: آن بخش دولتی صرف که سهام شرکت سازمان نوسازی و توسعه صنعتی کشور است کمتر از ۱۵  درصد سهم دارد.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت درخصوص کاهش تعرفه‌های خودروهای هیبریدی عنوان کرد: تعرفه خودروهای برقی در حال حاضر همان ۵ درصد قبل است که ۴ درصد را مطابق قانون نمی‌توانیم تغییر دهیم و یک درصد هم حداقل نرخ تعرفه‌های قانونی است.

وی درباره انتقاد تولید کنندگان داخلی مبنی بر این که عملکرد وزارت صنعت منجر به نابودی تولید شده است، گفت: وزرات صنعت، معدن و تجارت وارد کننده هیچ چیز نیست، همه واردات کالا از طریق بخش‌های دولتی انجام می شود و عمده آن چه وارد می‌شود بر اساس تعرفه‌های مصوبی است که دولت تصویب کرده است.

وی تاکید کرد: هیچ‌گونه کار سلیقه‌ای در دولت وجود ندارد و تمامی کارهای که انجام می‌شود بر مبنای مقررات حاکم است.

 

3535

کد خبر 755499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بدون نام ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    3 0
    همين يك كار براي مثبت شدن كارنامه يك دولت كافيست اينا اگر خصوصي شن ديگه نمي تونند اينقدر زور بگن
  • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    3 0
    بهترین گزینه خصوصی سازی دولت و بخش هایی از حاکمیت است که قرار بوده در قبال خدمات به مردم خدمتگزار بوده و مزد دریافت کنند خوب دقت کنید اگر دولت به جای دریافت با واسطه حقوق از مردم دست در جیب منابع عمومی بانک مرکزی و صندوق های عمومی کرده و تا می تواند هزینه کند تمامی روال اداره بهینه و اقتصادی کشور به منوال صد سال قبل خواهد بود...