ایسنا نوشت: سخنگوی نیروی انتظامی جزئیات درگیری رخ داده در خیابان پاسداران تهران و شهادت سه مامور پلیس را تشریح کرد.

سردار سعید منتظرالمهدی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: عوامل فریب خورده و مخلان نظم و امنیت عمومی در ادامه تجمعات اخیر خود در محدوده خیابان پاسداران تهران اقدام به عملی مذبوحانه کرده و در حرکت جنایت‌آمیز خود به وسیله یک دستگاه اتوبوس سه مامور پلیس را به که برای نظم و امنیت عمومی و باز گرداندن آرامش به منطقه، مشغول انجام وظیفه بودند به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه بلافاصله و در همان زمان، دیگر عوامل پلیس اقدام به شناسایی و دستگیری قاتلان این سه مامور پلیس کردند، گفت: این افراد توسط پلیس دستگیر شدند تا به جرمشان رسیدگی شود.

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه شهادت سه مامور ایثارگر پلیس را به خانواده‌های این عزیزان تسلیت می‌گویم، گفت: همگان باید بدانند که پلیس در برابر اقدامات غیرقانونی و ضد امنیتی با هیچ کس تعارف ندارد و هر کسی با هر هویتی بخواهد دست به اخلال در نظم عمومی و اقدامات غیرقانونی بزند برخورد خواهد کرد و هیچ‌کس نمی‌تواند به پلیس در عمل به ماموریت خود ضربه‌ای وارد کند.

منتظرالمهدی درباره وضعیت خیابان پاسداران نیز گفت: در حال حاضر اوضاع در این خیابان تحت کنترل است.

اوضاع خیابان پاسداران عادی است

میزان هم در این باره نوشت: هم اکنون اوضاع خیابان پاسداران عادی است و تردد شهروندان به حالت قبل بازگشته است. نیروهای پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت شهروندان برخورد می کنند و اجازه نمی دهند عده ای آرامش شهروندان را بر هم زنند. با آشوبگران برخورد قاطع می شود

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =