کسی که 2 ساعت در روز کار می‌کند را نباید شاغل دانست

ایسنا نوشت: امام جمعه کرج با اشاره به موضوع اشتغال و با تاکید بر لزوم توجه به این موضوع گفت: در خصوص اشتغال باید آمار درست ارائه شود، نباید کسی که 2 ساعت در روز کار می‌کند را در آمار اشتغال جای داد.

آیت الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی» در خطبه نماز جمعه چهارم اسفند کرج گفت: اجرای عدالت یکی از مهم‌ترین مبانی انقلاب اسلامی است بنابراین اقداماتی مانند اشرافی‌گری، رانت و ویژه‌خواری به این مهم خدشه وارد می‌کند.

حسینی همدانی افزود: اگر مدیری رفتار اشرافی داشته باشد و این رفتار در موضوعات اداری وی نیز رخنه کرده باشد نشانگر دوری او از آرمان‌های انقلاب است.

وی ادامه داد: چنین شخصی از مردم فاصله گرفته و شرایط مردم را درک نمی‌کند.

امام جمعه کرج با بیان این‌که برخی مدیرانی که تازه در نهادی منصوب می‌شوند برای دکور دفاتر خود میلیاردها تومان هزینه می‌کنند، گفت: همین مدیران طلبکارانه درصدد مدیر کردن افراد مد نظر خود هستند، امتیازطلبی مسئولان یک حرکت ضد انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: اجرای عدالت با شعار ممکن نیست، اجرای عدالت همت بلند و اراده‌ای محکم می‌خواهد.

حسینی همدانی اضافه کرد: امروز برخی در رفتار و زندگی مانند طاغوت زندگی می‌کنند، برخی هم که در رأس کار بوده‌اند حرف‌هایی می‌زنند که فقط دشمنان را شاد می‌کند.

امام جمعه کرج در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: نمی‌توان از این موضوع سخن گفت اما صنعت را بدون تکنولوژی وارد کرد، نباید تنها به مصرف‌کننده و بازار مصرف تبدیل شد.

وی با تأکید بر لزوم برخورد با قاچاق سازمان یافته خاطرنشان کرد: باید از تولید داخلی حمایت کرد که یکی از راه‌های آن مصرف اقلام داخلی در ادارات دولتی است.

حسینی همدانی به موضوع اشتغال نیز اشاره و با تأکید بر لزوم توجه به این موضوع گفت: در خصوص اشتغال باید آمار درست ارائه شود، نباید کسی که 2 ساعت در روز کار می‌کند را در آمار اشتغال جای داد.

وی ادامه داد: امروز صحبت از بیکاری 3 میلیون نفری است، باید برای این موضوع چاره‌ای اندیشید.

حسینی همدانی در ادامه به حوادث اخیر تهران نیز اشاره و اعلام کرد: هدف کوتاه مدت دشمن بر هم زدن امنیت کشور است، نباید در مسائل برخوردی احساسی داشت، مسأله اصلی بحث فرقه یا گروه نیست و از همین‌رو نباید رد دشمن را در این مسیر گم کرد.

امام جمعه کرج یادآور شد: انتظار مردم این است که عوامل آشوب و به شهادت رساندن سربازان این خاک بسزای عمل خود برسند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =