افتتاح بیمارستان هوشمند میلاد ارومیه با حضور معاون رییس جمهور

بیمارستان میلاد ارومیه در حضور معاون رییس جمهور درامور بانوان امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه امروز درحالی در حضور معاون رییس جمهور در امور بانوان به بهره برداری رسید که این بیمارستان نخستین بیمارستان هوشمند در منطقه به شمار می رود.

معصومه ابتکار در آئین افتتاح این بیمارستان با اشاره به سهم مهم بخش خصوصی در سرمایه گذاری در بخش اقتصاد و پیشرفت سلامت کشور گفت: موضوع درمان و سلامت یکی از شاخص‌های مهم و اصلی در توسعه پایدار دولت است و در این راستا دولت باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت کند.
وی افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولت با بکارگیری از فناوری های عصرجدید می توانند هم باعث اشتغال شوند هم در ارتقای بهره وری و خدمات موثر واقع شوند.

کامران جمشیدی مدیرعامل شرکت پیشگامان ارومیه هم گفت: بیمارستان بین المللی میلاد نخستین بیمارستان هوشمند منطقه ای و کشوری است و این بیمارستان با ۳۰۰تخت از فناوری‌های نوین دیجیتالی بهره‌مند است.
وی افزود: بهره‌برداری از این بیمارستان در دوفاز صورت خواهد گرفت که فاز اول با۱۲۰تخت و ۶اتاق عمل و بخش icu,ccu مرکز تصویر برداری و آزمایشگاه امروز افتتاح شد و فاز دوم با ۲۸۰تخت در اردیبهشت ۹۷افتتاح خواهد شد.
وی اضافه کرد: برای ساخت این پروژه بالغ بر ۵۰۰میلیاردتومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =