ایسنا نوشت: مدیر مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت که 10 تیم امدادی در حال اعزام به محل سقوط هواپیمای جت ترکیه‌ای در ارتفاعات دورک اناری در چهارمحال و بختیاری هستند.

حسین درخشان مدیر مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در مورد اعزام امدادگران به محل سقوط هواپیمای ترکیه‌ای اظهار کرد: براساس اطلاعات واصله یک فروند هواپیمای جت فالکون که از شارجه به سمت استانبول در حال پرواز بود در ارتفاعات دورک اناری شهرستان کیار در چهارمحال و بختیاری دچار حادثه شده است.

وی افزود: تیم‌های امدادی از بروجن، کیار و شهرکرد به محل حادثه اعزام شده‌اند و مجموعا هفت تیم از استان چهارمحال و بختیاری و سه تیم دیگر از ایزه و دهگز خوزستان در حال حرکت به سمت محل سقوط هستند. این در حالی است که بارندگی شدیدی وجود دارد و منطقه صعب‌العبور است.

اعزام تیم‌های تخصصی اورژانس و هلال احمر چهارمحال و بختیاری به محل سقوط هواپیما ترکیه‌ای

مسئول روابط عمومی اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری از اعزام 15 تکنسین اورژانس این استان به محل سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در شهرستان کیار خبر داد.

محسن ابراهیمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این هواپیما شخصی بوده و در حال جابجایی کمتر از 20 سرنشین بوده است که به محض اطلاع به اورژانس، نیروها سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: 15 تکنسین اورژانس 115 به همراه شش دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری هم از اعزام هشت اکیپ تخصصی امداد کوهستان به محل سقوط هواپیما خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از اعزام هشت اکیپ تخصصی امداد کوهستان به محل سقوط هواپیما خبر داد.

سید احمد مرتضوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در حال حاضر هشت اکیپ پنج نفره تخصصی امداد کوهستان برای اعزام مشخص شده‌اند که چهار اکیپ در حال اعزام به منطقه هستند.
وی افزود: این حادثه روبروی روستای دورک اناری شهرستان کیار رخ داده که منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر رودخانه بدون پل بسیار سخت گذر است و زمان رسیدن به قله کوه حداکثر پنج ساعت زمان خواهد برد.

مرتضوی گفت: تمامی نیروها در صورت نیاز، به حالت آماده باش قرار دارند.

اعزام سه تیم کمکی از خوزستان به محل سقوط جت در حوالی شهر کرد

ایلنا نوشت: معاون عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر با بیان اینکه سه تیم از خوزستان به محل حادثه اعزام شده‌اند گفت: مسیر صعب العبور است اما تمام تلاش‌ها برای رد شدن از رودخانه آغاز شده است.

شاهین فتحی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی و جستجو لاشه هواپیمای ترکیه‌ای گفت: امدادگران در مسیر رسیدن به لاشه هواپیمای ترکیه باید از رودخانه و دره‌ای که در مسیر قرار دارد عبور کنند.

او ادامه داد: مسیر صعب العبور است اما تمام تلاش‌ها برای رد شدن از رودخانه آغاز شده است.

معاون عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر خاطرنشان کرد: سه تیم از استان خوزستان و هفت تیم از استان چهارمحال بختیاری برای جستجو و امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    7 2
    دقت کنید بازم منطقه صعب العبور است
  • میلاد رضایی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    3 2
    هواپیما شخصی نبوده، بلکه این نوبتِ پرواز چارترِ شخصی بوده. یه چیزی توی مایه‌های دربستی. نوع هواپیما هم اصطلاحا بیزینس جت بوده کلاس با ظرفیت پایین برای مقاصد خاص و محدود