مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان و بازرس ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان در ادامه سلسله بازدیدهای خود ، از منطقه گردشگری آبشار بیشه بازدید و پای درد ودل دهها خانواده از مسافران این آبشار نشست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،گودرز علیزاده نبود تابلوههای راهنمای مسافران ، کمبود پارکینگ و عدم توجه به مسائل بهداشتی و خدمات رسانی مطلوب را ازجمله خواسته های مسافران نوروزی عنوان کرد و افزود؛ استان لرستان به سرزمین آبشارههای طبیعی و تاریخی شهرت دارد و براین اساس متولیان امر باید زیر ساخت های لازم را برای رفاه و آسایش بیش از پیش مسافران نوروزی فراهم آورند .
وی آبشار بیشه را یکی از مواهب الهی در کنار دیگر آثار تاریخی وطبیعی استان عنوان کرد و گفت ؛ توجه به زیر ساخت ها ی اماکن تاریخی وطبیعی میتواند به رونق اقتصادی و اشتغال استان کمک کند.
بازرس استاندار در ادامه با صبر وحوصله پای درد و دل مسافران نوروزی آبشار بیشه نشست و جهت مرتفع کردن خواسته هایشان قول مساعد داد.
گفتنی است مهندس گودرز علیزاده مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان طی حکمی از سوی دکتر خادمی استاتدار لرستان بعنوان بازرس وی در ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان منصوب شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =