۰ نفر
۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

ایلنا به نقل از مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی نوشت: برای پیش فروش سکه مبلغی به عنوان مالیات بر ارزش افزوده اخذ نمی‌شود.

مسعود رحیمی اعلام کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده در زمان تحویل سکه برای پیش فروش به اشتباه در سایت بانک ملی درج شده است. این جمله به اشتباه در سامانه آورده شده و قرار بر این بوده که این مشکل اصلاح شود و قبلا نیز این مسئله به بانک مرکزی اعلام شده بود.

مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی اظهارداشت: بنا بر آنچه که اطلاع دارم و مطابق با آنچه که پیش از این توافق شده قرار نیست از مردم برای پیش فروش سکه مبلغی به عنوان مالیات بر ارزش افزوده اخذ شود.


35225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 767074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجیدی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
    0 0
    تقریبا ۹۰۰۰ میلیارد تومن سکه فروش رفته است. که میشود ۲ میلیارد دلار... صدهزار نفر شرکت‌کردند..قیمت روز سکه با پیش خریدها حدود ۲۰ درصد فاصله داشت که از بابت محاسبه سود بانکی بود. ۵ درصد از خریداران حجم سنگین خریدند که میشود ۱۰۰ میلیون دلار ، یعنی چیزی برابر با ارزی که فقط یک شرکت وارد کننده موبایل گرفته است و به قیمت ارز قاچاق در بازار فروخته است.که دولت و قوه قضاییه به شدت با عاملان برخورد خواهند داشت.. ۱۱ میلیارد دلار ثبت سفارش در این دو سه ماه در سامانه نیما پاسخ داده شده است که چه اتفاقی برایش افتاده الله و اعلم... هزاران میلیارد تومان مواد اولیه در بورس کالا بر پایه ارز ۴۲۰۰ عرضه شده است ، اینکه خریداران چه کردند باز الله و اعلم... فقط لیست آقای جهرمی را داریم که عملا هیچکدام به قیمت ارز