سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری لرستان در نشست شورای اداری استان گفت: جذب گردشگر فقط مختص ایام نوروز و تابستان نیست بلکه مختص تمام ایام سال است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا آریایی افزود: در ایام نوروز عدم وجود هتل پنج ستاره وکمبود هتلهای سه و چهار ستاره از بارزترین گلایه های گردشگران بود که نیازمند اتخاذ برنامه های توسعه عمرانی ویژه ای در اسکان و جذب گردشگر هستیم.

آریایی ادامه داد: برخی از مناطق گردشگری طبیعی مانند بیشه نیز توان پذیرش این میزان گردشگر را نداشت و اداره راهداری استان باید کار بیشتری انجام داد.

وی افزود: پارکینگهای عمومی کم بود و اشتغال معابر همراه بود و نیز فرهنگسازی عمومی بیشتری نیاز داریم زیرا برخی از مغازه داران تعطیل کرده بودند!

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری استان بیان داشت: در استقبال از مسافرین نوروزی نقاط قوت نیز زیاد بود و شاخص ترین آنها بحث تامین امنیت توسط نیروی انتظامی، فرمانداران، بخشداران و همه مسوولانی ست که همه پای کار بودند واین مهم استان را برای هموطنان امن نشان می داد.

آریایی تاکید کرد: البته حضور دیگر مسوولین در بین مردم نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: کاهش تلفات جاده ای بسیار حرکت مثبتی بود  که علی رغم افزایش میزان تردد جاده ای حوادث کم بود.

آریایی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های شاد و مفرح در اماکن تاریخی خاطره ماندگاری این اثار در اذهان مسافرین نوروزی را ماندگار کرد، گفت: بحث گردشگری فقط مختص ایام نوروز و تابستان نیست بلکه مختص تمام فصول سال است و امروز که لرستان خودشان را اثبات کرده نیازمند تمهیدات لازم برای جذب بیشتر گردشگر در استان هستیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 767382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =