صبح امروز آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در نشست شورای اداری استان گفت: مسوولان ، مصرف کننده گان و تولیدکنندگان سه ضلع مهم تحقق شعار سال هستند که همت و انگیزه همه اقشار را می طلبد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، آیت الله میرعمادی افزود: باید انگیزه و روحیه اعتماد به نفس را گسترش دهیم و قطعا برای تحقق شعار سال مصرف مردم، مسوولین و تولیدکنندگان وظایفی دارند که باید سیاست گزاری و جهت دهی کارها، منابع و اعتبارات به سمت کالای ایرانی باشد.

وی افزود: اگرخرید کالای خارجی از سوی دولت ممنوع باشد و برای تشویق و ترغیب به خرید کالای ایرانی تلاش کنیم به تنهایی کارساز نیست بلکه واحد های تولید کننده نیز باید کیفیت محصولات داخلی را ارتقا دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روایات و نهی از یاس و ناامیدی تاکید کرد: همواره در تمام امور باید بر این باور باشیم که بر همه مشکلات غلبه پیدا می کنیم و حل همه مشکلات هم به دست ماست.در استان لرستان نیز ما باید بر این باور باشیم تمام که مشکلات استان قابل حل است و ما باید خودمان آنها را حل کنیم.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: نکته دوم بکارگیری تمام توان برای تحقق شعار سال و توجه به این است که سهم ما در تحقق شعار سال چقدر است.

وی با طرح این سوال که آیا ما استقلال اقتصادی می خواهیم یا خیر، افزود: مردم ما باید بدانند خرید کالای خارجی شاید در کوتاه مدت گاهی به صرفه باشد ولی با خرید داخلی و حمایت از کالای ایرانی در دراز مدت به رونق اقتصادی پایدار در کشور خودمان دست می یابیم که بسیار حائز اهمیت است و سود آن شامل حال جوانان خودمان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح شمیم خدمت گفت: این طرح را در نماز جمعه پباده کردیم که بسیار با استقبال مواجه شد به نحوی که در آن مسوولین مستقیما در محل برپایی نماز جمعه پاسخگوی مردم و مشکلات هستند.

وی ادامه داد: در طرح مذکور گاه برخی مدیران، معاونین و یا کارمندان اداره را می فرستند که با گلایه مردم عزیز همراه است و انتظار داریم همه مدیران کل با حضور در نماز پر فیض نماز جمعه و این طرح نیکو پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

آیت الله میرعمادی در پایان اشاره کرد: ستاد اقامه نماز جمعه از خودش امکاناتی ندارد و یکی از کارهایی که باید انجام شود مساله حمل و نقل نمازگزاران است که اتوبوسرانی همکاری خوبی دارد اما کافی نیست و همکاری بیشتری می طلبد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 767386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =