معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از نجات ۶ نفر گرفتارشده در پیست اسکی توچال توسط امدادگران خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاهین فتحی گفت: هر ۶ نفری که در ارتفاعات توچال به مشکل خورده‌بودند در صحت و سلامت هستند و در حال حاضر مشکلی در منطقه وجود ندارد، با این وجود امدادگران هلال‌احمر در منطقه حضور دارند.

توضیحات سخنگوی آتش‌نشانی در مورد حادثه مفقود شدن چند نفر در توچال

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تکذیب خبر بهمن و مفقود شدن ده‌ها نفر در ارتفاعات توچال گفت که تنها چند اسکی‌باز هنگام برگشت راه را گم کرده بودند که دقایقی قبل پیدا شدند.

جلال ملکی در مورد اخبار مربوط به مفقود شدن چند فرد در ارتفاعات توچال اظهار کرد: ساعت 11:07 امروز در پی انتشار خبری مبنی بر وقوع بهمن و مفقود شدن ده‌ها نفر در ارتفاعات توچال، دو تیم امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی که در درکه و ایستگاه 5 توچال مستقر هستند، به سمت ارتفاعات توچال حرکت کردند و همچنین تیم‌های ویژه کوهستان فدراسیون کوهنوردی،‌ عوامل حاضر در تله‌کابین توچال و یک تیم از هلال احمر نیز به سمت ارتفاعات حرکت کردند و مشخص شد که این خبر صحت ندارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: حادثه به این صورت بود که چند اسکی‌باز، به دلیل تغییرات جوی راه برگشت را گم کرده بودند و یکی از آنها که به پایین‌تر آمده بود این موضوع را اعلام کرده و گفته بود که مطمئن نیست همراهانش همچنان مفقود هستند یا اینکه مانند او به پایین آمده‌اند.

وی افزود: تمام تیم‌های حاضر با تجهیزات مخصوص مسیرها را بررسی کردند و خوشبختانه این افراد پیدا شدند و دقایقی قبل اعلام شد که دیگر فرد مفقودی وجود ندارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 767517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =