۰ نفر
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
تجلیل از کارکنان زندان مرکزی خرم آباد

طی مراسمی توسط اداره حفاظت واطلاعات زندانهای استان و با حضور مدیر زندان، سرپرست حفاظت و اطلاعات و دیگر مسئولین ستادی زندان مرکزی از تعدادی از کارکنان که در امر جلوگیری و کشف مواد مخدر فعالیت داشته اند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم اصغر ملکشاهی مدیر زندان مرکزی گفت: این دسته همکاران توسط اداره حفاظت و اطلاعات مورد تشویق قرارگرفته و کلیه پرسنل ساعی و تلاشگر مستحق تشویق و تکریم هستند اما امکانات موجود جواب نمی دهد و خواستار این موضوع شدند که در سال جدید همه پرسنل مورد تشویق قرار گیرند.

در ادامه این مراسم محمدحسین نظری سرپرست حفاظت و اطلاعات زندان مرکزی طی سخنانی اظهار داشت :با توجه به حدیث امام صادق(ع) که می فرمایند: حرمت مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است رسالت حفاظت و اطلاعات همواره صیانت از پرسنل و حفظ حرمت افراد بوده و هدف کمک ، ارشاد و راهنمایی افرادی است که در معرض آسیب هستند.

وی در ادامه بیان داشت: از مهمترین مختصات یک نظام اداری مطلوب سامان دادن،تشویق و تنبیه است ویکی از راه‌های اعمال مدیریت صحیح، این است که بین افراد نیکوکار و افراد متخلف، تفاوت قائل شد و با هر کدام از آنها برخورد لازم انجام گردد. در عهدنامة حضرت علی (ع) به مالک ‌اشتر در نامه ۵۳ به این موضوع اشاره شده است و حضرت فرمودند: «هرگز نیکوکار و بدکار!در نظرت یکسان نباشند؛ زیرا نیکوکاران در نیکوکاری بی‏ رغبت و بدکاران در بدکاری، تشویق می‏ گردند. پس هر کدام از آنان را بر اساس کردارشان پاداش ده»

در پایان با پیگیری های امین القاصی مهر ریاست اداره حفاظت و اطلاعات استان از تعدادی از کارکنان که در امر کشف و جلوگیری از ورود مواد مخدر به داخل زندان فعالیت داشته اند با اهداء لوح و هدایای نقدی از جانب مدیرکل زندان تقدیر به عمل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =