گردشگر گم‌شده در کویر مرنجاب هم‌چنان مفقود است/ ادامه جست‌وجوها

فرماندار آران و بیدگل گفت: پس از هفت روز جست و جو هنوز گردشگر گمشده در کویر مرنجاب یافت نشده است و جست و جو برای یافتن وی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل معینی نژاد اظهار داشت: پس از هفت روز جست و جو،  هنوز گردشگر گمشده در کویر مرنجاب یافت نشده است و جست و جو برای یافتن وی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این جست و جوها به وسیله پهپادها و همچنین نیروهای خودرویی و زمینی  انجام می شود، گفت:  در جلسه مدیریت بحران منطقه آران و بیدگل تصمیم گرفته شد که امروز هم جست‌وجو ادامه داشته باشد و در حال حاضر کار در حال انجام است.

فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: طی این مدت، عملیات جستجو با حضور نجاتگران در قالب تیم های امداد و نجات به صورت زمینی و هوایی صورت گرفته و چند سورتی پرواز نیز توسط بالگرد، پاراگلایدر و پهپاد برای یافتن گردشگر مفقودی انجام شده است اما متاسفانه علی رغم تلاش ها هنوز نفر سوم پیدا نشده است.

گفتنی است روز یک شنبه هفته گذشته سه گردشگر بدون راهنما وارد کویر مرنجاب شده و پس از عبور از رمل ها وارد مکانی باتلاقی می شوند.

با اعلام خانواده این گردشگران مبنی بر عدم امکان ارتباط تلفنی با مفقودشدگان نیروهای امدادی بلافاصله وارد عمل شدند و دو نفر از این افراد یافت شدند، متأسفانه از سه گردشگر، از یک گردشگر مرد که برای یافتن کمک از آن‌ها جدا شده بود خبری در دست نیست و جستجوها برای یافتن گمشده کویر مرنجاب همچنان ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =