نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری گفت: جوانان امروز می‌توانند عهده دار بسیاری از مسئولیت‌ها در جامعه شوند و تجربه ثابت کرده که هر جا کار را به جوانان سپردیم قطعا موفق بودیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان ، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از جوانان استان به مناسبت روز جوان، با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، اظهار کرد: برخی مسئولیت های مهم جامعه باید به جوانان سپرده شوند و از آنها در امور کشوری و استانی استفاده شود زیرا هر گاه امور را به جوانان سپردیم قطعا موفق بوده ایم.
وی با اشاره به نادیده گرفتن منافع کلان در جامعه کنونی و بروز مشکلات عدیده ناشی از آن، تصریح کرد: امروزه منافع محدود ، گروهی و صنفی و سیاسی بر منافع کلان ترجیح داده می شوند و متاسفانه این موضوع مانع حرکت و توسعه کشور شده است.
نماینده ولی فقیه در استان جوان باوری و جوانگرایی در عرصه های مختلف را امری ضروری دانست و گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اعم از عرصه‌های نظامی، دفاعی و علمی اموری را به جوانان سپردند و این تجربه به خوبی به اثبات رسیده است که هر کجا کار به دست جوانان سپرده شده، کشور در همه امور پیروز شده است.
وی تاکید کرد: ما باید روی این باور مندی ها ، تعهدها ، اخلاق مداری‌ها و اخلاق محوری‌ها به نوبه خودمان کار و تلاش کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام شکل گیری یک وزارت خانه به طور ویژه برای جوانان را ضروری و مهم دانست و گفت: این وزارتخانه بایستی مشکلات جوانان را در زمینه اشتغال و پرورش مورد بررسی قرار دهد.
وی جوانان را به مطالبه گری دعوت کرد و ادامه داد: جوانان از مطالبات خود از مسئولین خسته نشوند و آن‌ها را جدی در نظر بگیرند زیرا مطالبه سرانجام ماحصلی خواهد داشت و توجه ها را جلب می کند.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان استعداد برخی جوانان استان را افتخاری برای این استان دانست و گفت: تا کنون در مساله ورزش، جوانان استان به افتخارات بزرگی دست یافته اند و در عرصه های دیگر همچون هنر نیز استعدادهای وافری بین جوانان این استان وجود دارد و این امر غیرقابل انکار و باعث افتخار است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =