همت بنیاد مسکن لرستان در بازگشت شوق زندگی به کرمانشاه

طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان، امام جمعه شهرستان اسلام غرب، مدیر آموزش و پرورش و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب وجمعی از مردم این شهرستان ازچهل نفر از منتخبین مسابقه عکاسی ونقاشی باموضوع زلزله ،که باهمت ستاد معین بازسازی استان لرستان در این شهرستان برگزار شده بود، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان عنوان نمودند : وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه برای همگی ما بسیار تلخ بود ، تعدادی از هموطنان ما در این حادثه جان باختند و خسارات قابل توجهی به منازل روستایی و شهری این استان وارد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهری با اشاره به وقوع حوادث مشابه در سنوات گذشته در سطح کشور ، اینچنین خدمت رسانی و کمک به هم نوع را در طول تاریخ ، بی سابقه دانست و افزود: ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان لرستان در همان روزهای اول وقوع حادثه درشهرستان اسلام آباد غرب حضور یافت واینجانب از نزدیک روند بازسازی در شهرستان اسلام آباد غرب را دنبال میکنم و انصافا عملکرد ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان لرستان در شهرستان اسلام آباد غرب قابل تقدیر است.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب برگزاری مسابقات فرهنگی در این شهرستان توسط ستاد معین بازسازی استان لرستان را کاری ارزشمند دانسته و عنوان کرد: برگزاری چنین برنامه هایی در ارتقا روحیه نشاط ، امید و شوق به زندگی در هموطنان زلزله زده بسیار مفید خواهد بود.

 در ادامه مدیر کل بنیاد مسکن استان لرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تولد منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) ، باگرامیداشت روز شوراها و با اشاره به آیه شریفه (و امرهم شوری بینهم ) ضرورت بحث شورا و مشورت در جامعه اسلامی را یادآور شدند و عنوان نمودند: ضرورت مشورت و استفاده از خرد جمعی در جامعه به اندازه ایست که در قرآن کریم سوره ای برهمین نام نازل گردیده است .

مهندس رضایی افزود: در زلزله اخیر باعنایت به سفرمقام معظم رهبری به استان کرمانشاه وتاکیدات معظم له در خصوص تلاش مضاعف مسئولین ورسیدگی به مشکلات مردم مصیبت دیده ، دولت تدبیر و امید و بنیاد مسکن با تلاش شبانه روزی و جهادی تمام ظرفیت و توان خود را بمنظور کاهش آلام و رنج مردم زلزله زده استان کرماشاه بکار گرفت که بحمدلله خدمات بسیار خوبی در این خصوص به انجام رسیده است .

مدیر کل بنیاد مسکن استان لرستان عنوان کرد: ستاد معین بازسازی استان لرستان حدود 24000 کارشناسی برآورد خسارت در سطح شهر و روستاهای شهرستان اسلام آباد به انجام رسانده است که ۲۵۰۰ فقره تسهیلات احداثی روستایی و 350 فقره تسهیلات احداثی شهری مصوب و همچنین حدود 10هزار فقره تسهیلات تعمیری روستایی و شهری مصوب و به این ستاد ابلاغ شده است.

مهندس رضایی افزود: بحمدلله تاکنون توانسته ایم تعداد 350 سقف اجرا نماییم و ادامه عملیات بازسازی بابرنامه زمان بندی تعریف شده در حال انجام می باشد.

در پایان جلسه به 40 نفراز منتخبین مسابقه عکاسی و نقاشی که باموضوع زلزله درشهرستان اسلام آباد غرب برگزارگردیده بود با اهدا جوایز و لوح تقدیر قدر دانی شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =