فروش فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» در ۹ روز نخست اکران از مرز ۹۰۰ میلیون دلار عبور کرد و به زودی به یک میلیارد دلار خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جدیدترین فیلم از مجموعه «انتقام‌جویان» از آغاز اکران تا امروز به صورت میانگین در هر روز فروشی بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار داشته است.

به این ترتیب به احتمال بسیار زیاد «انتقام‌جویان»‌ در روز دهم اکران از مرز یک میلیارد دلار فروش عبور خواهد کرد و رکورد قبلی را که در اختیار فیلم «جنگ ستارگان:‌ نیرو برمی‌خیزد» بود، خواهد شکست. «جنگ ستارگان» در ۱۲ روز میلیارد دلاری شد.

«انتقام‌جویان»‌ در هفته نخست اکران در آمریکای شمالی بیش از ۳۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار بلیت فروخته است و در گیشه بین‌الملل به فروشی بیشتر از ۵۶۶ میلیون دلار دست یافته است که مجموع آن فراتر از ۹۰۰ میلیون دلار می‌رود.

این فیلم در حال حاضر چهل‌وهشتمین فیلم پرفروش تاریخ است و در همین مدت کم فیلم‌های پرفروشی چون «مردعنکبوتی: بازگشت به خانه»، «بتمن علیه سوپرمن» و قسمت دوم «نگهبانان کهکشان» را پشت سر گذاشته است.

قسمت جدید «انتقام‌جویان» تا اینجای کار رکورد فروش افتتاحیه گیشه آمریکای شمالی و گیشه جهانی را شکسته است.

منبع: ورایتی / ۴ می
57241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
    82 3
    دم آمریکایی ها گرم که بلدن چه طوری پول بسازن
  • بی نام DK ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
    11 34
    ارزش دلار طی چهل سال چهل برابر کاهش داشته هیچ وقت جای جنگ ستارگان رو نمیگیره
    • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
      2 6
      اینم حرفیه...
    • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
      1 14
      حدود هزار برابر کاهش داشته
    • حمید IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
      16 1
      ارزش ریال ما هم طی جهل سال 750 برابر کاهش داشته، منظور؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
    24 3
    ما هم روزانه دو میلیون و هشتصد هزار بشکه نفت میفروشیم حدودا صد و هفتاد میلیون دلار در روز. بعدش ادعایکشوری ثروتمند بودن از دهن مردم نمی یفته. به خدا، به پیر، به پیغمبر ما ثروتمند نیستیم. به دولت و به کشورتون کمک کنید. ما می تونیم، ما اینو به خودمون به تاریخ به تمام اون انسانهایی که برای عظمت ایران در طول تاریخ تلاش کردن بدهکاریم.
    • ایمان A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
      24 3
      ایران 14 درصد منابع نفت و گاز جهان را در اختیار دارد.اولین کشوراز نظر ذخیره خیره کننده مواد معدنی و سنگ های تزیینی است.بزرگترین تولید کننده فرش زعفران وپسته است.دومین کشور تولید کننده خرما .چهارمین کشور تولید کننده هندوانه و محصولات جالیزی ودر بین ده کشور برتر تولید کننده مرکبات و میوه ها قرار دارد.بعد از امضای برجام سفیر سابق انگلیس در ایران در یک سخنرانی در جمع تجار اروپایی در لندن گفت: ایران برروی دریایی از ثروت شناور است.
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
    34 1
    عین سریالهای تلویزیون ایران دیگه که یه اتاق اجاره میشه و 400 قسمت .. درش میسازند که 200 قسمتش گریه است و بقیه اش قبرستون .....................