در روز دوشنبه 17 اردیبهشت، سخنان نماینده ملاقات کننده با کروبی مهم ترین خبر بود. بازدید خاتمی از نمایشگاه کتاب و واکنش زهرا رهنورد به خبر رفع حصرش بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، سخنان نماینده ملاقات‌کننده با کروبی با عنوان آثار پشیمانی در آنها نمی‌بینم پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی هم روی اولین راه‌آهن ایران را رضاخان نساخت؟ کلیک کردند. روایت توئیتری دختر زهرا رهنورد از واکنش مادرش به خبر رفع‌حصر هم خبر دیگری بود که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، سکه باز هم ریخت را بسیاری خواندند. همچنین مخاطبان، خواستند بدانند قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های ۷۰ تا ۱۰۰ متری در نقاط مختلف تهران چقدر است. خبری با عنوان طرح جدید ارزی در راه است هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، بازدید خاتمی از نمایشگاه کتاب تهران پربازدید شد. همچنین کاربران زیادی در این سرویس روی همکاری بهرام رادان با خواننده رپ سرشناس کلیک کردند. فروش یک میلیارد دلاری یک فیلم فقط در ۱۱ روز نیز دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس جامعه، ردپای «رادون» در تهران عنوان پربازدیدترین خبر بود. مسئولان سر قانونی بودن و نبودن فیلترینگ جنگ می‌کنند دیگر خبر پربازدید بود. تعداد زیادی از کاربران هم روی خبر شکایت جمعی از وکلا از بازپرس صادرکننده دستور فیلترینگ تلگرام کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، نقل قولی از دیپلمات سابق وزارت خارجه با عنوان ترامپ می‌خواهد ایران را وادار به پذیرش شروط کند پربیننده‌ بود. مخاطبانی هم روی خبر محمد علوش 47 میلیون دلار سعودی‌ها را بالا کشید کلیک کردند. تابلوی سفارت آمریکا در بیت‌المقدس نصب شد هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس ورزش، شهریار گزینه پرسپولیسی‌ها برای جانشینی برانکو! پربازدید شد. در ادامه کاربران روی خبری که جهانبخش در زمین بازی شنید کلیک کردند. تصویری از جدیدترین بازیکن اردوی تیم ملی ایران نیز دیگر خبر پربیینده این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم اینم جهانگیری جلوی شوت تلگرام! پربازدید شد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =