رحیم‌پورازغدی که این روزها به‌شدت علیه دولت و شخص حسن روحانی فعال است در تازه‌ترین اظهاراتش رئیس دولت دوازدهم را به صراحت دروغ‌گو خطاب کرده است.

خب، الحمدلله آزادی آن قدر هست که کسی رئیس جمهور منتخب را دروغ‌گو خطاب کند و بر خلاف سال‌های قبل تاوان سنگینی بابت این اتهام پرداخت نکند. هنوز از خاطر نبرده‌ایم فرجام کسی را که گفت ما با پدیده‌ای مواجهیم که در دوربین زل می‌زند و سیاه را سفید جلوه می‌دهد. تا این جای ماجرا مشکل خاصی نیست. یعنی نمی‌توان از آقای رحیم‌پورازغدی توقع داشت چنین سخن نگوید. رحیم‌پور و دوستانش به حکم از کوزه همان برون تراود که در اوست باید هم با چنین ادبیاتی سخن بگویند اما آقای رحیم‌پور باید تکلیف خودش را روشن کند.

ایشان یا منتقدی مستقل و آزاداندیش است که اگر چنین ادعایی دارد باید به من و شما پاسخ دهد چرا در آن هشت سال کذایی حتی یک بار در مقابل معجزه هزاره سوم چنین موضعی اتخاذ نکرد؟ آیا هاله نور و دعاوی ای از این دست و آمارهای عجیب و غریبی که عالم و آدم در صحتش تردید داشتند جای اعتراض نداشت؟ ایشان که امروز در مقابل موضع رئیس‌جمهور در قبال اسلامی کردن علوم این چنین برآشفته می‌شود و منتخب مردم را به بی‌سوادی متهم می‌کند چطور در مقابل وهن صریح احمدی‌نژاد نسبت به ساحت مقدس بقیه‌الله‌اعظم لب از لب نگشود و ترجیح داد به جای اعتراض به رئیس‌جمهور محبوبش کماکان به اصلاح‌طلبان دشنام بگوید و هم چنان قدر بیند و بر صدر نشیند؟

اصلا فرض را بر این می‌گذاریم جناب رحیم‌پور چنان که مدعی است ولایت‌مدار است. در این صورت حق نداریم از ایشان بپرسیم ناراحتی رهبر انقلاب را از دروغ‌گو خواندن رئیس دولت نهم چگونه توجیه می‌کند؟ آیا از خاطر برده‌اند رهبرانقلاب با چه لحن گلایه‌آمیزی فرمودند: صراحتا رئیس‌جمهور قانونی مملکت را دروغ‌گو خطاب کردند! عنایت بفرمایید که رهبر انقلاب نگفتند: احمدی‌نژاد را دروغ‌گو خطاب کردید، گفتند چرا رئیس‌جمهور قانونی کشور را دروغ‌گو خطاب کردید! عملکرد هرکسی را با میزان دعوی او می‌سنجند، ما که مثل ایشان و دوستانشان دعوی دینداری و ولایت‌مداری نداریم اما ایشان و نظائر ایشان باید پاسخ دهند چرا علی‌رغم این همه ادعا خلاف گفته خود عمل می‌کنند. اگر رئیس‌جمهور متهم است چرا در خلوت و جلوت سخنش یکسان نیست این دوستان متهمند چرا به دعاوی آشکار خود نیز پایبند نیستند و هر لحظه به رنگی در می‌آیند. آقای رحیم‌پور بسیار ادعای فضل و سواد دارد اما با همان ادبیاتی سخن می‌گوید که رائفی‌پور و حسن عباسی.

و من مانده‌ام اگر قرار بود آقای رحیم‌پور جا پای این بزرگان بگذارد چه نیازی بود به آن همه فقه خواندن و سرک کشیدن به حوزه کلام. همین جور کتره‌ای درباره شاهنامه و یونسکو و ترافیک و سند ۲۰۳۰ و آرماگدون و علوم انسانی و حقوق بین‌الملل و کارتن بل و سباستین و لایه اوزون و موتزارت و فوتبال و رسانه و کشک بادمجان حرف زدن نه نیازی به فقه خواندن دارد و نه عمر تلف کردن در حوزه کلام. کافی است مقدار زیادی اعتماد به نفس داشته باشی و در ضمن از هرچه مردم دوست دارند بدت بیاید. همین. حالا می‌توانی چشم‌هایت را ببندی و دهانت را باز کنی و ظرف چند دقیقه به یکی از پرمخاطب‌ترین فاضلان دنیای مجازی بدل شوی و از یاد ببری: شرمنده رهروی که عمل بر مجاز کرد.

کد خبر 775431

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    0 0
    این دولت قراربود دولت راستگویان باشد مثل وعده ۱۰۰روزه شما که دم ازآزادی میزنیدبگذاریدحرفش رابزند یا آزادی رافقط برای خودتان میخواهید به امام زمان میشودانتقادکردبه روحانی نه
  • اهل منطق A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    اینان جزو گلادیاتورهای روئین تن هستند که هیچ چیز مجازی یا فیزیکی بر انان اثر نکند
  • بی نام US ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    "هرچه مردم دوست دارند" مردم فقط از یک تفکر و یک قوم نیستن. ما جامعه ای با تکثر فراوانیم و اگر فقط همرنگان خودمون رو مردم بدونیم اول از همه خودمون رو گول زدیم. همه این کشمکش ها نتیجه خود مطلق پنداری جمعی ماست.
  • محمد رحمانی A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    1 0
    با سلام .بله آزادی هست ...قرآن و حوزه علمیه در اغتشاشات دی ۹۶ آتش زدند و عکس رهبر بزرگ شیعیان جهان و رهبر جمهوری اسلامی را آتش زدند و توهین کردند و به انقلاب و اسلام و نظام و امام توهین کردند آیا اتفاقی افتاد شما آن موقع کجا بودید لیبرال مسلک بودید و مدافع آزادی دمکراسی شما همه چیز را به نفع منافع خود تفسیر میکنید ..برجامتان‌را هم دیدیم و اعتماد به کدخدا برایتان لگد به پشتتان به ارمغان آورد....