۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۳۰

جمعیت زنان انقلاب اسلامی، باردیگر بر حمایت از مهندس میرحسین موسوی تأکید کرد

علی رغم انتشار اخباری مبنی بر تغییر موضع جمعیت زنان انقلاب اسلامی، این تشکل دختر امام راحل در بیانیه‌ای باردیگر بر حمایت از مهندس میرحسین موسوی تأکید کرد.

اعضای این حزب به دبیرکلی زهرا مصطفوی و عضویت چهره‌هایی همچون زهرا رهنورد، مرضیه دباغ، فرزانه مافی و. . . عصر روز یکشنبه در فرهنگستان هنر با میرحسین موسوی دیدار کردند. در این دیدار سؤالی درخصوص موضع موسوی نسبت به نهضت آزادی پرسیده شد و مصطفوی از نخست‌وزیر امام (ره) پرسید که زمانی در سخنانتان درباره نهضت آزادی اعلام کردید که با آنها اختلاف‌نظر دارید و پس از آن فرمودید که با آنها روابط دوستانه دارید. چگونه می‌توانید افرادی را که با آنها اختلاف نظر دارید، در مناصب اجرایی به کار گرفته و به آنها مسئولیت بسپاریم؟ اگرچه در اخبار منتشره از این دیدار پاسخ موسوی به این سؤال نیامده بود اما برخی سایت‌ها چنین نوشتند که موسوی از این سؤال ناراحت شده و خبرنگاران را از جلسه بیرون کرده است. این اخبار همچنین از نارضایتی دختر امام(ره) از پاسخ موسوی خبر داده و نوشته بودند که جمعیت زنان انقلاب اسلامی به همین دلیل دیگر از موسوی حمایت نخواهد کرد. این اخبار با واکنش مصطفوی و تکذیب وی مواجه شد. روز گذشته نیز تشکل متبوع وی طی بیانیه‌ای بار دیگر با تکذیب این اخبار از حمایت خود از کاندیداتوری موسوی خبر داد. در این بیانیه آمده بود: یکی از سؤال‌های مطرح شده در این دیدار توسط خانم مصطفوی پیرامون سپردن پست‌های کلیدی در دولت آینده موسوی به اعضای نهضت آزادی بود و ایشان قاطعانه پاسخ دادند، هرچند که آنها را مسلمان و اهل نماز می‌دانم ولی با فاصله گرفتن آنان از انقلاب من نه می‌توانم با ایشان کنار بیایم و نه می‌توانم به آنها پست کلیدی بدهم.

صادرکنندگان اخیر همچنین با ابراز تأسف از اینکه در روزهای اخیر بعضی از سایت‌های خبری مطالب کذبی را به دبیرکل این حزب نسبت داده‌اند، این اقدام را به دور از اخلاق و انصاف دانسته و نوشته بودند: ضرر این کارها متوجه کاندیدای مورد نظر آن سایت‌ها خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 7779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کثرانی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
    0 0
    دمت گرم سید
  • زنبوريان IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
    0 0
    برو بچ نهضت: زين پس دنبال پست كليدي نباشيد. شايد پستي سويچي نصيبتان شود...
  • a.g IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۷
    1 0
    واقعا باعث تاسف اگه ایشون این مطلبو بیان کرده باشند.چرا که همانقد که شما سهیم در انقلاب هستید اونام هستن و چه بسا بیشتر فرقش با دولتمردای الان در اینه که حرص قدرت نداشتن و فقط روحیه خدمت به میهن داشتن
  • روح اله IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۷
    0 0
    رجا نيوز: "موسوي پس از صحبت با خبرنگاران براي عدم انتشار اين بخش از سخنان مصطفوي به سمت يكي از محافظان خود رفت و گفت: اين جلسه چقدر بي‌صاحب است، يكي نيست به خبرنگاران بگويد بيرون بروند." از كجا شنيده اند خدا مي داند. چطور رويشان ميشود بگويند خدا ميداند.
  • مردک IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۸
    0 0
    برادر موسوی! عجله نکن عزیز ... شب درازه شما اول با مشارکت و مجاهدین و بقیه فک و فامیل هماهنگ کن تا بعدا کدورتی پیش نیاد :) آخ استقلالت منو کشته سید :) :)