ارتقای جایگاه اجتماعی استان ماموریت اصلی معاونت سیاسی استانداری است

استاندار اردبیل گفت:کارهای عمرانی و ساخت و سازها زمانی نتیجه مثبت دارد که در کنار آن مسایل اجتماعی و فرهنگی به شکل منطقی اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مهندس اکبر بهنام جو در نشست هم اندیشی هیات اندیشه ورز اجتماعی اظهار کرد:ارتقای جایگاه اجتماعی استان مهمترین اولویت معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری است و برای نیل به اهداف از پیش تعیین شده از همه ظرفیت های استان بخصوص اساتید دانشگاه و صاحبان فکر و اندیشه باید بهره مند شد.
وی با بیان اینکه ایجاد بستر فرهنگی اجتماعی در حفظ ابنیه های تاریخی و عمرانی مهم است افزود : باید از همه نظرات و پیشنهادهای سازنده مخالف و موافق تاثیر گذار در حوزه اجتماعی بهره مند شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه به هیچ وجه از مسائل اجتماعی شانه خالی نخواهیم کرد ، افزود : سرمایه گذاری در مسائل اجتماعی و آسیب های مربوط می تواند استان را از سایر مشکلات نجات دهد و دستگاه های اجرایی در این حوزه باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد : معضلات و آسیب های اجتماعی و علل و عوامل آن و نیز راهکارهای رفع آسیب ها به دقت مطالعه و بررسی شود.

او ادامه داد : باید از ظرفیت دانشگاه ها ، آموزش و پرورش، دستگاه های دولتی ، دهیاران، واعظین و ائمه جمعه و جماعات و همه کسانی که در جامعه نفوذ دارند در این زمینه استفاده کرد.

اکبر بهنام جو با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در تهیه پیوست های فرهنگی اجتماعی پروژه های عمرانی بیان کرد: آسیب های اجتماعی و مسائل فرهنگی یکی از مهمترین دغدغه همه مسئولان نظام است که باید در این زمینه وحدت رویه ایجاد شود.

در این نشست برنامه های کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان با ارایه راهکارها و پیشنهادهای اعضای حاضر مورد بررسی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =