تسنیم نوشت: در جلسه شورای شهر کرج مطرح شد که شهرداری وضعیت قراردادها و مبالغ پرداخت شده به پیمانکاران را به شورای شهر ارائه کند.

حسین محمدی در جلسه شورای شهر که در صحن علنی شورا برگزار شد، در ارتباط با قرارداد خرید سطل زباله و مدیریت شیرابه‌های حلقه دره اظهار داشت: گزارشی جامع و کامل از وضعیت قراردادها و مبالغ پرداخت شده به پیمانکاران به شورای شهر ارائه شود.
وی افزود: در ارتباط با تابلوها، دکه‌ها و غرفه‌های اجاره داده شده توسط شهرداری چند باری تذکر داده شد که شهرداری باید گزارشی از وضعیت و اجاره‌بها آنها به شورا ارائه دهدکه تا کنون این کار انجام نشده است.
در این جلسه حاجی قاسمی عضو دیگر شورای شهر کرج گفت: پیرو درخواست‌های انجام شده برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر بهترین فرصت در این بارش‌ها بود که شهرداری بتواند معابر حساس شهر را شناسایی کند تا در آینده از بحران‌های پیش آمده جلوگیری کند.
حاجی قاسمی عنوان کرد: خواهشمندیم اسامی تمامی کارمندان اداری در هر مقطع که هستند با تمام جزئیات و مدرک تحصیلی به شورا ارائه داده شود.
احمدی‌نژاد سرپرست شهرداری کرج در این رابطه گفت: یکبار این لیست به شورا ارجاع داده شده که اگر اعضا بخواهند این لیست دوباره با جزئیات کامل به شورا ارائه می‌شود.
وی در ارتباط با آب‌گرفتگی معابر بیان کرد: در حوزه خدمات شهری بازدیدهای میدانی انجام شده و معابر حساس و علت آب‌گرفتگی مشخص شده است که در جلسه بعدی گزارشی از این بازدید به شورا ارائه می‌شود.
همچنین رئیس شورای شهر در ارتباط با انتخاب شهردار در جلسه فوق‌العاده هفته قبل اعلام کرد: طبق قانون، صورت جلسه مصوبات بعد از مصوبه شدن در صحن در جلسه بعد شورا امضا می‌شود.
نبیونی با اشاره به اینکه انتخاب شهردار کرج در وقت قانونی و در 4 جلسه انجام شده و نمی‌توان گفت این کار شتاب‌زده انجام شده است، بیان کرد: دوره انتخاب شهردار انجام شده و در حال حاضر دوره کار است و کارهای بسیاری زمین مانده و این مصوبه بعد از امضا و تنظیم به مراجع مربوطه ارسال می‌گردد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =