۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۳

تریلر جاسوسی «سالت» با بازی آنجلینا جولی جمعه در اولین روز اکران در آمریکای شمالی پس از «آغاز» ساخته کریستوفر نولان در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، «آغاز» با بازی لئوناردو دی‌کاپریو در دومین جمعه نمایش در 3792 سینما 3/13 میلیون دلار به دست آورد و فیلم اول شد.

فیلم «سالت» به کارگردانی فیلیپ نویس هم در جمعه اول اکران با 7/12 میلیون دلار فروش در 3612 سینما در رده دوم قرار گرفت. آنجلینا جولی در این فیلم نقش اولین سالت افسر سازمان سیا را دارد که وقتی متهم به جاسوسی برای روس‌ها می‌شود باید بی‌گناهی خود را ثابت کند.

لیو شرایبر و چوئیتل اجیوفور دیگر بازیگران فیلم جدید نویس هستند که در مقام کارگردان فیلم‌هایی چون «بازی‌های میهن‌پرستانه»، «خطر آشکار و حاضر»، «حصار ضدخرگوش» و «آمریکایی آرام» را در کارنامه دارد.

رده سوم جدول فروش روز جمعه با 3/7 میلیون دلار در 3600 سینما از آن کارتون سه بعدی «من نفرت‌انگیز» تولید یونیورسال استودیوز شد. فیلم فانتزی «شاگرد جادوگر» با بازی نیکلاس کیج هم در دومین جمعه اکران 9/2 میلیون فروخت و در رده چهارم قرار گرفت.

فیلم کودکانه «رامونا و بیزس» تولید استودیو فاکس قرن بیستم هم در اولین جمعه نمایش 9/2 میلیون دلار به دست آورد و فیلم پنجم شد. این فیلم را الیزابت آلن کارگردانی کرده و جویی کینگ و سلنا گومز در این فیلم بازی می‌کنند که از روی مجموعه رمان‌های کودکانه نوشته بورلی کلیری ساخته شده است.

داستان «رامونا و بیزس» درمورد دختر بچه‌ای بنام رامونا کیمبی است که وقتی خانه خانواده به خطر می‌افتد برای نجات آن از انرژی بی‌حد و حصر و قدرت تخیل خود استفاده می‌کند.

انیمیشن سه‌بعدی «داستان اسباب‌بازی 3» تولید دیسنی/پیکسار با 6/2 میلیون دلار فروش در 2766 سینما به رده ششم رفت و کمدی «آدم‌بزرگ‌ها» با بازی آدام سندلر، کوین جیمز و کریس راک هم در 2859 سینما 4/2 میلیون دلار فروخت و رده هفتم را از آن خود کرد.

رومانس خون‌آشامی «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: خسوف» با حضور رابرت پاتینسن و کریستن استیوارت با 3/2 میلیون دلار فروش در 3121 سینما در جایگاه هشتم قرار گرفت.

فانتزی سه‌بعدی «آخرین مامور کنترل هوا» به کارگردانی ام. نایت. شیامالان با 2/1 میلیون دلار و فیلم ترسناک و افسانه‌علمی «غارتگران» با بازی آدرین برودی و لارنس فیشبرن با 821 هزار دلار رده‌های نهم و دهم را از آن خود کردند.

فهرست فروش این هفته فیلم‌ها دوشنبه صبح اعلام می‌شود.

ورایتی / 24 ژوئیه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 78553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =