تسنیم نوشت: دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه برای صحت ادعایی در مورد ریختن گازوئیل در جاده چالوس تیمی تشکیل شد،گفت: بعد از بررسی‌ها مشخص شد ریختن گازوئیل در جاده کرج چالوس صحت ندارد.

حاجی رضا شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد موضوع ریختن گازوئیل در محور کرج - چالوس اظهار داشت:یکی از معاونان خود را به همراه افرادی از اداره راه و شهرسازی و پلیس راه جهت بررسی به محور کرج چالوس اعزام کرده ام.

وی با بیان اینکه ریختن گازوئیل در محور کرج چالوس صحت ندارد،افزود: سال 86 یک مورد اتفاق افتاده که با آن برخورد شده است و خود من هم برای بررسی موضوع به این جاده رفته ام.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه ممکن است نوع آسفالت ایراد داشته باشد،بیان کرد:در خصوص مواد نفتی و گازوئیل ریزی اصلا این موضوع صحت ندارد.

شاکرمی در پاسخ به سوالی در مورد طرح موضوع زمین خواری در بزرگراه شمالی کرج گفت:زمین خواری اصلا وجود ندارد و یکسری از اراضی بزرگراه جزو اراضی ملی است که مطابق قانون به شهرداری واگذار شده است.

وی افزود: مابقی اراضی اشخاص هم تملک شده و این تملکات توسط دادسرا انجام شده است و در اختیار شهرداری کرج گذاشته شده است و یکسری پول این اراضی پرداخت و یکسری هم پرداخت نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز با بیان اینکه برخی از افراد توافقاتی با شهرداری انجام داده اند که پول آن پرداخت نشده است، عنوان کرد: این موضوع فرایندی دارد که باید طی شود ولی موضوع زمین خواری در بزرگراه شمالی کذب محض است.

۴۲۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =