علیرضا بیرانوند: هیچ‌وقت استقبال همشهریانم را فراموش نمی کنیم/ از اروپا پیشنهاد داریم

دروازه بان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حاشیه حضور در جمع مردم خرم آباد گفت: هیچ وقت این حضور همشهریانم را فراموش نمی کنم و افتخار می کنم فرزند این شهر هستم و امیدوارم در آینده نیز نماینده شایسته ای برای استانم در میادین باشم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،علی رضا بیرانوند گفت: تا به امروز اگر در رقابتهای ورزشی موفقیت هایی  به دست آوردم به خاطر دعای خیر خانواده ام و همشهری های عزیزم بوده و از این بابت ضمن تشکر فراوان از همه ،همیشه شکرگزار خداوند هستم .

بیرانوند در ادامه اظهار کرد: من در ورزش سختیهای زیادی را تحمل کردم  اما با تلاش و پشتکار جواب تمام سختی هایم را گرفتم.  دروازه بان شایسته تیم ملی با اشاره به وجود استعدادهای زیاد ورزشی در لرستان افزود:اگر به گذشته هم برگردیم می بینیم که استان ما دارای استعدادهای فوق العاده ای بوده که فقط نیاز به حمایت داشتند تا بتوانند پله های ترقی را طی کنند امثال علیرضا بیرانوندهای فراوانی در استان هستند که در این فرصت از مسئولین استان می خواهم که توجه ویژه ای به رشد فوتبال در لرستان داشته باشند تا یک به یک این استعدادها شکوفا شوند .

علیرضا بیرانوند در ادامه با اشاره به اینکه ۵ سال با پرسپولیس قرارداد دارم تصریح کرد: افتخار دارم که ۲ سال توانستیم با پرسپولیس قهرمان شویم، و افتخاری بود که در بازی های جام جهانی نیز حضور داشتیم.

وی با بیان اینکه من و وحید امیری پیشنهاداتی برای بازی در تیم های خارجی داریم، گفت: فکر می کنم شما مردم استقبال کنند از اینکه به تیم های خوب اروپایی برویم البته اگر قرار است در تیم های آسیایی باشیم، مسلماً هیچ وقت پرسپولیس را تنها نمی گذاریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =