بحث مدیریت مصرف بهینه در مصرف آب بایستی در تمامی جامعه نهادینه شود

در پنجمین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب و با مشارکت روابط عمومی و بسیج صورت گرفت دیدار چهره به چهره مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب لرستان با مردم صورت گرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، با مشارکت روابط عمومی و شورای فرهنگی صنعت آب و برق و با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، معاونین و کارشناسان این شرکت در هفته صرفه جویی در مصرف آب در یکی از مساجد شهر خرم آباد در میان نمازگزاران حضور و به صورت چهره به چهره به درخواست های آنان پرداخته و مشکلات آنان را بررسی نمودند .

در این دیدار حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت ضمن ابراز خوشحالی بابت حضور در اینگونه مراسمات به ارائه گزارشی از خدمات شرکت در سطح استان اشاره و بر اجرای پروژه های مهمی مانند احداث پنج تصفیه خانه فاضلاب در سطح شهرهای استان، اصلاح و توسعه شبکه آب و بحث انتقال خطوط قسمت هایی از شهر خرم آباد به تصفیه خانه آب جهت از بین بردن کدورت آب در فصل بارانی اشاره نمود.

کرم وند در این خصوص اضافه کرد: خدا را شاکریم که ما به عنوان خدمتگزار مردم در این حوزه فعالیت می کنیم و این مسئولیت الهی که همان مراقبت از این نعمت الهی است به ما واگذار شده است .

کرم وند گفت: بحث مدیریت مصرف بهینه در مصرف آب بایستی در تمامی جامعه نهادینه شود چراکه در اسلام و دین ما در خصوص اهمیت آب به روشنی آمده است و خداوند می فرماید هر موجود زنده ای را از آب آفریده ایم لذا با توجه به این مطلب بحث جلوگیری از پدیده بد مصرفی و سازگاری با شرایط اقلیمی کشور بایستی گسترش یابد و ما می توانیم با مدیریت صحیح مصرف در افت فشار و قطعی آب جلوگیری نماییم.
در ادامه این جلسه تعدادی از نمازگزاران خواسته های خود را مطرح که توسط کارشناسان شرکت آب و فاضلاب بررسی و مقرر شد در اسرع وقت این خواسته ها بررسی و مشکلات آنان رفع شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =