برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استان چهارمحال وبختیاری

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان به ریاست اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و با حضور مدیران مربوطه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، اقبال عباسی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه اشتغال مهم است اما مهم‌تر از آن آمار است، گفت: مهم‌تر از آمار و اشتغال روحیه امید و نشاطی است که باید در جامعه وجود داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه گاهی به‌گونه‌ای القا می‌شود که انگار هیچ کاری در استان انجام نشده است، افزود: لازم است آمارهای مختلف برای مردم تشریح شود تا قضاوت‌ها عادلانه باشد و ناامیدی در جامعه پمپاژ نشود.

وی با تأکید بر اینکه تعریفی دقیق از شاغل، غیر شاغل و سن اشتغال باید بیان شود یادآور شد: در استان‌هایی که افق توسعه و محور اشتغال مردم آن کشاورزی و صنعت است کودکان 10 تا 12 ساله شاغل محسوب نمی‌شوند.

عباسی خاطرنشان کرد: به فراخور استان‌ها و مزیتی که در هر نقطه از کشور وجود دارد فرم‌های آماری باید مجزا شوند تا فرآیند آمارگیری به‌درستی انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ارائه نشدن گزارش اقدامات انجام شده به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی نشانه سهل انگاری برخی از مدیران است.

وی تأکید کرد: مدیران باید با رسانه‌ها تعامل داشته باشند و لیست اقدامات خود را برای آن‌ها تشریح کنند

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =