دولت با اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان جوان و پویاتر می شود

حسین نیازآذری نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح قانون عدم بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی گفت دولت با استفاده ازاین قانون خودرا چابک و پویاتر نماید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه مازندران،نیازآذری استفاده از جوانان در بدنه اجرایی و مدیریتی کشور را از اثرات سازنده اصلاح این قانون دانست و افزودحالا نوبت دولت است که از این قانون برای ترمیم و بازنگری در نظام مدیریتی کشور حداکثر استفاده را بنماید. 

عضوهیات رییسه کمیسیون عمران مجلس بااشاره به اینکه ترمیم کابینه همواره در دولت ها وجود داشته است از دولت خواست با سیاستگذاری کارشناسانه از قانون اصلاح عدم بکار گیری بازنشستگان در فرصت دوماهه که تعیین گردید برای ترمیم و تغییر بدنه مدیریتی کشور استفاده نماید و با بهره گیری از نیروهای جوان و کارآمد خونی تازه در کالبد نظام اجرایی و مدیریتی کشور تزریق نماید.
نماینده بابل استفاده از جوانان در نظام مدیریتی کشور را عامل حرکت آفرینی و پویایی دستگاه های اجرایی دانست و فزود با این مصوبه مجلس نشاط اجرایی و اجتماعی در کشور ایجاد می گردد.
نماینده بابل رای قاطع و ۸۰درصدی امروز نمایندگان به اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان را حمایت همه جانبه مجلس از جوانان و تحرک آفرینی در نظام مدیریتی و اجرایی اعلام کرد.

46

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =