بهره‌برداری کامل از پست ۴ بروجرد / هدف اول شرکت برق جلب حداکثری رضایت‌مندی مردم

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با احداث خط 4 مداره بهره برداری کامل از ظرفیت پست 4 بروجرد میسر گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت در این خصوص اظهار داشت: هدف اول ما جلب حداکثری رضایت مندی مردم و افزایش کیفیت انرژی تحویلی به مشترکین عزیز است.

مدیرعامل برق لرستان گفت: احداث خط 4 مداره و بهره برداری از تمامیت پتانسیل پست 4 بروجرد با اهداف متعالی در دستور کار قرار گرفت.

 خودنیا رفع ضعف ولتاژ بخشی از شهر بروجرد، کاهش میزان خاموشی ها و کاهش تلفات از جمله اهداف تعیین شده در این پروژه را برشمرد و ابراز داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه مبلغ 900 میلیون تومان هزینه برآورد شده بود که علیرغم مشکلات مالی شرکت های توزیع برق در سطح کشور بخاطر وظیفه تأمین برق مطمئن و مطلوب برای مشترکین این مهم استارت خورد و مراحل پایانی کار در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: پایداری شبکه های توزیع و خدمات رسانی مطلوب ، افزایش کیفیت و تقویت راندمان توزیع و تحویل انرژی همواره بعنوان یک اصل برای ما بوده و اعتقاد داریم چنانچه مردم از لحاظ انرژی برق مشکلی نداشته باشند وظیفه خود را بخوبی انجام داده ایم.

مهندس خودنیا جمع آوری شبکه های قدیمی ، جابجایی و انتقالی بار و کاهش بار مصرفی پست های 1 و 2 بروجرد و همچنین فیدرهای قدیمی را از مزیت های احداث خط 4 مداره فوق الذکر بیان کرد و گفت در آینده ی خیلی نزدیک این پروژه به بهره برداری می رسد و قطعأ مردم عزیز بروجرد نتیجه این اقدام مهم را خواهند دید.

در ادامه مهندس محمدعلی خسروی مدیریت توزیع برق شهرستان بروجرد به بیان مشخصات و اقدامات انجام شده در رابطه با احداث خط 4 مداره بروجرد پرداخت و گفت: این پروژه، برق مطمئن بیش از بیست هزار مشترک را در جنوب و جنوب غرب شهر بروجرد تأمین می کند.

  خسروی اظهار داشت: احداث خط 4 مداره از پست 4 بروجرد باعث جابجایی و انتقال بار فیدرهای مدرس، معلم، بهار در محدوده ی مدیریت توزیع برق 2 بروجرد و فیدرهای سیلو، ترمینال شرق، و شهیدی در محدوده ی توزیع برق یک بروجرد گردیده و با توزیع 17 مگاوات انرژی از خطوط جدیدالاحداث نقطه عطفی در حل مشکلات و کاهش خاموشی ها، رفع ضعف ولتاژ مناطق و نیز کاهش تلفات می باشد.

وی احداث 3 کیلومتر شبکه فشار متوسط با کابل فاصله دار حد فاصل پست 4 تا میدان عشایر و نصب پایه های بتونی طول مسیر را به ارزش دو میلیارد ریال از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه دانست و ابراز داشت: کاهش بار پست های 1 و 2 بروجرد از دغدغه های کاری ما بود که با مساعدت و حمایت مدیرعامل شرکت، خوشبختانه این پروژه اجرایی گردید.

خسروی افزود پیش از این، پست 4 بروجرد فقط چهار خط خروجی داشت که از ظرفیت کامل پست بهره برداری نمی شد و با احداث خط 4 مداره جدید می توان گفت از ظرفیت آن بطور کامل استفاده می شود و بیست هزار مشترک که بطور اخص در نتیجه ضعف ولتاژ مشکلات فراوانی داشتند مشکل آنان برطرف می گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =