۰ نفر
۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

تسنیم نوشت: مدیرکل آبفای روستایی استان البرز با بیان اینکه ۵ هزار انشعاب غیرمجاز در روستاهای تحت نظر آبفای روستایی آب غیر مجاز برداشت می‌کنند، گفت: سالانه دو میلیون متر مکعب آب‌دزدی در روستاهای البرز برداشت می‌شود.

عبدالحسین حسن‌زاده در کرج اظهار داشت: استان البرز 358 روستا دارد که حدود 160 روستا تحویل آبفای روستایی استان البرز است و مابقی تحویل آب و فاضلاب‌های محلی شورایی است که از گذشته وجود داشته و بسیاری از آنها از نظر کیفی و کمی در وضعیت اقلیمی موجود به مشکل برخورد کرده‌اند.

وی افزود: در یک سال گذشته حدود 900 انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای تحت نظر آبفای روستایی قطع شده است.

مدیرعامل آبفای روستایی استان البرز با بیان اینکه نزدیک به 5 هزار انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای زیر نظر آبفای روستایی در داخل و خارج از بافت در سطح استان البرز وجود دارد، بیان کرد: انشعابات غیرمجاز در 24 ساعت حدود 300 لیتر آب مصرف می‌کنند و این مصرف از حد استاندارد هم خیلی بالاتر است.

حسن زاده با بیان اینکه سالی دو میلیون متر مکعب آب‌دزدی توسط انشعابات غیرمجاز روستایی برداشت می‌شود،گفت: این مقدار فقط در روستاهایی است که زیر مجموعه آبفای روستایی هستند و در روستاهایی که به صورت محلی شورایی اداره می‌شود وضعیت به مراتب بیشتر از روستاهای تحت نظر آبفای روستایی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =