ادامه اتفاقات عجیب لیگ دسته اول: تیم نامشخص در ارومیه تمرین کرد

در ادامه اتفاقات عجیب در لیگ دسته اول، تیم بانی گستر ارومیه (گسترش فولاد/ماشین سازی تبریز سابق) در ارومیه برای حضور در لیگ تمرین کرد تا احتمالا شاهد حضور این تیم در مسابقات باشیم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در حالیکه چندی قبل انتقال تیم دسته یکی گسترش فولاد تبریز (ماشین‌سازی تبریز) به ارومیه رسانه ای شد (اینجا)، ولی بدلیل آنچه مخالفت هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی و ممانعت مسئولین سازمان لیگ، دیدار هفته این تیم همچنان نامشخص با بادران برگزار نشد.

بیستم مرداد: دلایل عدم برگزاری از زبان مسئولین

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالاتی کشور در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دلیل عدم برگزاری دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و بادران توضیح می دهد: « باشگاه ماشین سازی به باشگاه گسترش فولاد تبریز تغییر نام داده است و بنابر گفته هیئت فوتبال به دلیل عدم تشکیل پرونده و عدم صدور کارت مسابقه این بازی انجام نشد.

خطیبی: آماده بازی بودیم

حسین خطیبی سرمربی این تیم همچنان نامشخص در مورد عدم برگزاری بازی گفته است: ما درخواست تعویق بازی به روز سه‌شنبه را داده بودیم چون باشگاه ما به ارومیه انتقال پیدا کرده، اسم آن تغییر یافته بود و کارهای مدیریتی آن طول می‌کشید با این حال آماده برگزاری دیدار با بادران در ارومیه بودیم که شب بازی به ما اطلاع دادند که دیدار در تبریز برگزار خواهد شد و ما شبانه خود را به تبریز رساندیم.

تهدید بادرانی‌ها و احتمال شکایت به فیفا

ایزد سیف‌الله پور مدیر تیم بادران هم گفت:باید طبق قانون این بازی را ۳-۰ کنند. چون بادران در زمین حضور پیدا کرد و مشکل از سمت تیم حریف بوده است. تا به اینجا مسئولین برگزار کننده مسابقه حرفی از تعویق و انجام دوباره بازی به ما نزده‌اند و ما بر روی نتیجه ۳-۰ حساب باز می‌کنیم در غیر اینصورت به فیفا شکایت خواهیم کرد.

تولد نام جدید

در بحبوحه این اتفاقات، نام جدیدی برای تیم رونمایی شد؛ درپاد تبریز

بنا به نوشته رسانه‌های تبریز این نام توسط هیات مدیره باشگاه انتخاب شده است.

بازگشت دوباره به ارومیه! و تمرین

ولی عصر یکشنبه، شاهد تمرین تیم مذکور با نام بانی گستر ارومیه، در ورزشگاه پیر تختی ارومیه بودیم که برای مسابقات دسته یک در حال تمرین بودند تیمی که همچنان بدلیل نداشتن مدیر رسانه ای چندان قابل ارتباط برقرار کردن با رسانه ها نیست.

باید منتظر ماند و در حالیکه هفته دوم بیست‌وهفتم مردادماه در تهران و طبق تقویم اعلامی، کدام تیم و نام (گسترش فولاد | ماشین سازی | درپاد) تبریز و یا (بانی گستر) ارومیه به مصاف استقلال جنوب خواهد رفت و آیا این تیم سرانجامی خواهد داشت یا خیر؟!

تمرین تیم نامشخص در ارومیه برای لیگ دسته اول

تمرین تیم نامشخص در ارومیه برای لیگ دسته اول

گزارش: سینا پسران افشاریان

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =