تسنیم نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن با ایجاد جریان‌سازی و جنگ روانی در صدد دور کردن مردم از نظام است.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع مسئولین و کارکنان معاونت‌های نیروی انسانی، بازرسی و حقوقی ستاد نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: معاونت نیروی انسانی همانند خونی که در جریان است در رگ و پی کارکنان تا پایان خدمت و حتی دوران بازنشستگی جاری است، معاونت بازرسی مبنا و محوریت صحت عمل ما در تمامی کارهاست، مدیریت حقوقی در دو جبهه دفاع از منافع مشروع نیروی زمینی و دیگر دفاع از حق و حقوق کارکنان باید گام بردارد.

امیر حیدری به فعالیت‌های مشاور مالی به لحاظ اهمیت موضوع اشاره کرد و افزود: امروز در تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش مبانی انتفاعی و اقتصادی را در جهت ارتقاء معیشت کارکنان فعال کردیم و انشاء‌الله در آینده نزدیک خبرهای خوبی را شاهد خواهیم بود. مجموعه‌ای هستیم که اگر درست کار نکرده و ماموریت‌های خود را درک نکنیم روند مخرب و عظیمی بر نیروی زمینی ارتش حاکم خواهد شد.

وی  با بیان اینکه دشمن در صدد راه‌اندازی جنگ در بین مردم جامعه است تاکید کرد: جنگ این نیست که فکر کنیم نبرد مسلحانه‌ای بین دو جبهه صورت گیرد، بلکه حمله به ارزش‌ها، فرهنگ، اقتصاد و ... یک کشور است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن با ما وارد جنگ شده است این جنگ یکسری ویژگی و تعریفی دارد، جنگی که دشمن راه اندازی کرد با سناریویی  و برنامه‌ای بسیار دقیق، تاکتیکی و عملیاتی طراحی شده است که نحوه جذب سرباز و عضویت در جبهه‌ای که دشمن فرماندهی آن را بر عهده دارد بگونه‌ای است که تعداد کثیری ناخواسته به شکل سرباز دشمن عمل می‌کنند.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: جنگی که دشمن راه اندازی کرد «جنگ جریانی » است، جنگی که در کالبد جامعه در جریان است این جنگ بدون هیچ گونه هزینه‌ای برای دشمن نیرو فراهم می‌کند در این جنگ دشمن از موشک، توپ، تانک و تجهیزات نظامی استفاده نمی‌کند، به این معنا که دشمن جریانی را راه انداخته که جوامع مختلف را با خود همسو و همراه می‌کند.

وی ادامه داد: جنگ جریانی مانند خونی است که در رگ‌ها حرکت می‌کند و در کالبد جامعه خود را به جریان می‌اندازد و وقتی در جامعه جاری شد بدون هیچ هزینه‌ای مسیر خود را ادامه می‌دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دشمن با راه اندازی شبکه‌های مجازی و شبکه‌های معاند نظام در صدد تخریب عقاید و آرمان‌های جامعه است گفت: دشمن پایه جنگ را بنا می‌کند و ما جریان را ایجاد، جاری و به حرکت در می‌آوریم. باید حواسمان باشد که امروز درگیر عملیات روانی‌، جنگ روانی هستیم در جنگ روانی دشمن ذهن پردازشگر ما را نشانه گیری می‌کند و برنامه‌های خود را بر ذهن ما معطوف می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد: غایت مطلوب دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است، دشمن می‌خواهد با ایجاد جریان‌سازی‌ها و جنگ‌های روانی سه اتفاق را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زند، اول اینکه با یاس و نا امیدی جامعه را ناامید کند از ادامه حیات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اتفاق دوم اینکه ارزشهای حاکم بر جامعه مانند‌، شهدا و خانواده‌هایشان، حجاب و عفاف امام، ولایت، آرمان‌های بلند و..  را مورد هجمه قرار دهد و ارزش‌های جدیدی که تاکنون برای ما ارزش نبود را جایگزین آن سازد، سومین هدف دشمن روی گردانی آحاد مردم  از نظام و ارزشهای خوب است. دشمن گام به گام در حال جریان‌سازی است و اگر در جریان دشمن قرار بگیریم باید تمام توجه‌مان به ارزش‌های جدید دشمن شود.

امیر حیدری در پایان افزود: یکی از برنامه‌های هدفمند دشمن ایجاد شبکه‌های مجازی و شبکه‌های معاند نظام است مراقب باشیم تا با اطلاعات غلط در فضاهای مجازی ناخواسته وارد جبهه دشمن نشویم.

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =