ثبت نام بیش از ده هزار نفر از رانندگان کالای استان چهارمحال و بختیاری در سامانه بیمه تکمیلی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری از ثبت نام 10377 نفر از رانندگان باری این استان از آغاز طرح ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان رانندگان تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان چهارمحال وبختیاری ، حسین مالکی افزود: از زمان آغاز طرح ثبت نام رانندگان کالا که در دو بخش بیمه تکمیلی درمان رایگان برای رانندگان و همسرانشان و نیز بیمه حوادث می باشد ،تا اکنون تعداد 10377 نفر از مجموع 14974 راننده بخش کالای استان در این طرح ثبت نام کرده اند.

معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این طرح در راستای پاسخگویی به مطالبات رانندگان بخش کالا و در جهت ارتقای سطح معیشت و تسهیلات برای آنها اجرایی شده و در مراحل بعدی این پوشش بیمه ای به خانواده و فرزندان رانندگان نیز تسری داده می شود.

وي با اشاره به اینکه برای نخستین بار در تاریخ حمل‌ونقل جاده‌ای کشور است که طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل ونقل بار اجرایی می شود ،افزود: به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای استان از اول مرداد‌ماه طرح بیمه تکمیلی برای رانندگان حمل‌ونقل کالا به همراه همسرانشان به صورت رایگان اجرایی و رانندگان شاغل در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا می‌توانند با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند در سراسر کشور نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

حسین مالکی تعداد رانندگان استان در حال حاضر را 21869 نفر اعلام و خاطر نشان کرد: این تعداد راننده در استان در چهار بخش مسافری ،باری ،وانت بار و روستای و در سه دسته رانندگان داخلی ،بین المللی و مشترک مشغول به فعالیت می باشند.

ثبت نام بیش از ده هزار نفر از رانندگان کالای استان چهارمحال و بختیاری در سامانه بیمه تکمیلی

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =