سی امین جشنواره تئاتر لرستان آغاز بکار کرد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از آغاز سی امین جشنواره ی تئاتر استان لرستان در خرم آباد با حضور 8 گروه نمایشی از استان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرید رحمتی با اعلام این خبر ، گفت : سی امین جشنواره ی تئاتر استان لرستان از امروز تا دوازدهم شهریور ماه با حضور ٨ گروه نمایشی از شهرستان های خرم آباد ، بروجرد ، دورود ، کوهدشت و پلدختر در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار می شود .

آغاز اجرای گروههایی از استان

تئاتر لرستان

وی افزود : در روز اول این جشنواره ابتدا نمایش "سکرت و ساطور" به کارگردانی یدالله شعبان از خرم آباد و سپس به ترتیب سه نمایش "تراژدی سربازهای کوکی" به کارگردانی سامان شکیبا از بروجرد ، "خواب قابیل" به کارگردانی پژمان باقری پور از پلدختر و "تراژدی طبخ و طرب" به کارگردانی نازنین مهاجر حسینی از بروجرد به روی صحنه خواهند رفت .

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد : در روز دوم این جشنواره نیز نمایش های "هیپوفیز " به کارگردانی عرفان مقصودی از بروجرد ، "امیل و ممیل " به کارگردانی شهاب امرایی از دورود ، "پرده " به کارگردانی وحید اکبری از کوهدشت و "گنج خسیس " به کارگردانی پویا حسنوند از خرم آباد به اجرا در خواهند آمد .

رحمتی در پایان خاطر نشان ساخت : آیین اختتامیه ی این جشنواره روز دوشنبه ١٢ شهریور ماه برگزار و علاوه بر معرفی برگزیدان بخش های مختلف ، دو نمایش به عنوان نماینده ی استان به دبیرخانه ی جشنواره ی تئاتر فجر معرفی خواهند شد .

داوری پیشکسوتان و کارشناسان حوزه هنر از اجرای گروهها

لازم به ذکر است داوری آثار سی امین جشنواره ی تئاتر استان لرستان بر عهده ی سید سیامک موسوی ، فرشید صمدی پور و مهدی محمدی خواهد بود و نصرت الله مسعودی و امیر امانی نیز به عنوان و ناظران داوری در این هیات حضور خواهد داشت .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =